Napisano 11 Luty 200817 l Mam siatkę mapy nieba. Siatka ta jest w kształcie koła. Chciałbym aby siatka ta oblała połowę kuli, a drugą połowę w podobny sposób. Tyle, że gdy robię to przez Planar From Object XYX to siatka rozciąga się na łączeniach i powstaje brzydki efekt. Jak zrobić, żeby siatka ładnie oblała jedną i drugą połowę?
Napisano 11 Luty 200817 l UVW Mapping i wybierz Spherical. Jest plugin do PS co deformuje teksturę tak, że jak się nakłada na kulę to nie ma zniekształceń przy biegunach bryły. ale niestety nie pamiętam jak się nazywa. Musiał byś poszperać.
Napisano 12 Luty 200817 l Autor Spoko znalazłem, dzięki. Mam jednak jeszcze jeden problem: zrobiłem tą kulę tak, że w środku umieściłem jeszcze omni light. Tyle, ze podczas obrotu kuli to światło ze środka miga bo promienie zatrzymują się w niektórych momentach na teksturze. Tekstura jest półprzezroczysta (widać tylko czarną siatkę). Da się to jakoś zrobić, żeby to światło nie mrugało podczas obrotu kuli? Nikt nie wie? Dla rozjaśnienia dorzucę krótki filmik -> http://www.flareart.com/pliki/kula.avi
Napisano 13 Luty 200817 l Autor A może jest jakiś inny sposób, żeby wyglądało to podobnie? Siedzę cały dzień szukając po necie i w programie i ciągle nic...
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto