hun7er Napisano 12 Luty 2008 Share Napisano 12 Luty 2008 Mam pytanie, wie ktoś może jak zrobić eksplozję nuklearną taką jak w filmiku http://pl.youtube.com/watch?v=BSNj3n10vO8 (chodzi tylko o podobieństwo :P) w Afterburn? lub FumeFX, bez pluginów mam tutorial i jestem w trakcie kończenia efektu... z Afterburn i FumeFX jestem kompletnie początkujący, poczytałem trochę tutoriali i obejrzałem trochę videotutoriali... edit: czytałem, że przy innej eksplozji nuklearnej (3DS MAX też oczywiście) wykorzystano sticky particles... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
animator Napisano 13 Luty 2008 Share Napisano 13 Luty 2008 tamta jest chyba z afterburna proponuje kombinować w fume można uzyskać zarombisty efekt Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hun7er Napisano 13 Luty 2008 Autor Share Napisano 13 Luty 2008 FumeFX mi się podoba... ale jak zrobić realistyczny dym? szukam tutoriali... ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
animator Napisano 13 Luty 2008 Share Napisano 13 Luty 2008 jak realistyczny standardowe ustawienia nie dają efektu realizum??? czy może raczej chodzi ci zeby dym się kłębił Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hun7er Napisano 13 Luty 2008 Autor Share Napisano 13 Luty 2008 taki kłębiący dym jest chyba raczej bardziej realistyczny... ? ( http://pl.youtube.com/watch?v=FTAY4SFpknU&NR=1 ) chodzi o eksplozję, duży ogień - raczej właśnie o to żeby się kłębił. a wciąż zatanawia mnie jak zrobić w FumeFX eksplozję nuklearną... (widziałem teraz falę uderzeniową w FumeFX + MAX) Pytanie 2: w testach FumeFX pokazywany był kurz 'opływający' jadący samochód... jak można zrobić taki efekt? ciemny kolor ognia i wiatr z boku? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...