kuback Napisano 17 Luty 2008 Napisano 17 Luty 2008 Witam. Robię wizualke. Za oknem mam wstawione tło na planie i w oknach vray light. Jak renderuje to widze za oknem to tło, ale w obiciu w lustrze już tego tła nie wiadać, tylko vray light zasłania ten widok. Co zrobić żeby światło vray było przeźroczyste bezwzględu na odbicia ? Jak włączam w świetle skylight portal to odbicie się pojawia ale jest wtedy ciemno. Czy to ustawienia światła, renderingu czy materiału mają na to wpływ?? Jeśli tak to jakie ustawienia?
SYmek Napisano 17 Luty 2008 Napisano 17 Luty 2008 Wiele się nie zastanawiając zrobiłbym odbicia w PS, albo w oddzielnym passie z lustrem i fotografią i zmonotował w PS, albo założył lustru environmental map zamiast raytracowych odbić... ale nie wiem, jak to działa w V-Ray. Mógłbyś natomiast napisać, jak się robi takie ładne diagramiki ;), czasami przydałby mi się taki i nie wiem, jak go zrobić. To znaczy wiem, że mógbym go zrobić w PS, ale szukam jakiegoś małego i zgrabnego programu wektorowego, którym dałoby się to robić nie odręcznie... dzięki! pozdr., skk.
maverick sheep Napisano 17 Luty 2008 Napisano 17 Luty 2008 invisible masz zaznaczone w vray light ? SYmek - stawiam na corela/ilustratora albo cada :) pozdrawiam
kuback Napisano 17 Luty 2008 Autor Napisano 17 Luty 2008 Wystarczyło odznaczyć affect specullar. Ehhhhh ... A ten ładny diagramik to z archicada, ło wrzucone w PS i tyle :) Tylko trzeba renderować dwa razy. Z wyłączonym specullarem nie ma odpowiednich odbić w materiałach. Pozdrawiam.
kuback Napisano 17 Luty 2008 Autor Napisano 17 Luty 2008 Załączam obraz o co dokładnie chodzi. Może ma ktoś pomysł jak ominąć to bez dwukrotnego renderowania? Próbowałem też ukryć światła ale nic to nie dało? Jest jakiś sposób?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się