Napisano 18 Luty 200817 l Witam Jestem początkujący w maxie. Nie wiem jak zacząc prace z importowanym plikiem dwg z cada. Np elewacja lub co lepiej gotowy model 3d. Mając elewacje próbuje ja extrudowac, extruduje się cała podobnie jest jak mam inne obiekty. Dziala to tak jakby ten rysunek był blokiem. Mam wrazenie że czegos nie robie na początku. I jeszcze jedno większośc rysunków dwg składa się z lini, raczej nie rysuje poli. I w tym przypadku linie w maxie są nie przydatne. Czy jest jakaś funkcja która pomaga przekształcic je tak żeby można było z nimi pracowac? Czytalem na tym forum porady co do importowania plików dwg ,ale nie są one najlepsze. Np jedna z nich radzi przerysowac wszystko w maxie(nie po to mam rysunki w cadzie zeby je jeszcze raz rysowac. Prosze o pomoc i wskazówki.
Napisano 19 Luty 200817 l czesc mam fajny tutorial,który zrobiłem. nauczysz sie zrobic dom jednorodzinny w maxie poczawszy od importu dwg do maxa oczywiscie za opłatą.jesli jestes zainteresowany to jest mój mail: [email protected]