Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam.

 

Jezeli zadam glupie pytanie to prosze mnie zjechac, ale po przeczytaniu watkow na tym forum nie znalazlem informacji na temat pamieci w komputerach polaczonych sieciowo. Czy jezeli bede robic render sceny, ktora bedzie potrzebowala 4GB pamieci to wszystkie komputery w sieci beda musialy miec jej tyle samo? Czy wystarczy moze, zeby server mial 4GB a pozostale komputery po 1GB?

 

Pozdrawiam

  • Odpowiedzi 7
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Zjeżdżam.

Tak każdy server musi mieć conajmniej tyle pamięci żeby odpalić i przetworzyć scenę w całości.

Każdy z serverów downloaduje i uruchamia scenę u siebie dokładnie w taki sam sposób jak główny komputer. tak samo ładuje wszystkie textury, modele, shadery, światła. Tak samo przelicza GI. Tyle że dzieli które buckety który komp ma policzyć.

Napisano

serwus :)

archive wymiata :). dobry jest tez colector.

Odnosnie farmy , to mialem taka sytuacje ze cos sie popsulo z ramami i w jednym rendernodzie zostalo 1 gb , zamiast 4. I okazalo sie, ze czasy renderu byly na nim dluzsze zaledwie o jakies 1-3 % .

pozdrawiam i zycze powodzenia :)

Napisano

W piatek po pracy sprobuje polaczyc komputery w mojej firmie w siec. Mamy 3 Quady i jednedo duala. Zobaczymy co z tego wyjdzie :)

Kannu. Z ta pamiecia to wydaje mi sie, ze jest tak jak Klicek powiedzial. Jak scena bedzie miala duzo poligonow to 1GB raczej nie starczy i procesor bedzie caly czas pobieral dane z dysku twardego.

Napisano

Witam.

mogę tylko potwierdzić to, co koledzy napisali wczesniej:

większe sceny będą sie "wykrzaczały" na nodzie z powodu zbyt malej ilości ramu.

 

pozdrawiam

waldek

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności