Kubaswielgus Napisano 1 Marzec 2008 Share Napisano 1 Marzec 2008 Witam. Jezeli zadam glupie pytanie to prosze mnie zjechac, ale po przeczytaniu watkow na tym forum nie znalazlem informacji na temat pamieci w komputerach polaczonych sieciowo. Czy jezeli bede robic render sceny, ktora bedzie potrzebowala 4GB pamieci to wszystkie komputery w sieci beda musialy miec jej tyle samo? Czy wystarczy moze, zeby server mial 4GB a pozostale komputery po 1GB? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lis Napisano 1 Marzec 2008 Share Napisano 1 Marzec 2008 Zjeżdżam. Tak każdy server musi mieć conajmniej tyle pamięci żeby odpalić i przetworzyć scenę w całości. Każdy z serverów downloaduje i uruchamia scenę u siebie dokładnie w taki sam sposób jak główny komputer. tak samo ładuje wszystkie textury, modele, shadery, światła. Tak samo przelicza GI. Tyle że dzieli które buckety który komp ma policzyć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kubaswielgus Napisano 3 Marzec 2008 Autor Share Napisano 3 Marzec 2008 Dzieki Lis. A jeszcze przy okazji tempatu mam pytanie - jak zapisac scene w maxie, zeby program dodal do niej wszystkie mapy w niej uzyte? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
delf77 Napisano 3 Marzec 2008 Share Napisano 3 Marzec 2008 menu max >> file >> archive Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kannu Napisano 3 Marzec 2008 Share Napisano 3 Marzec 2008 serwus :) archive wymiata :). dobry jest tez colector. Odnosnie farmy , to mialem taka sytuacje ze cos sie popsulo z ramami i w jednym rendernodzie zostalo 1 gb , zamiast 4. I okazalo sie, ze czasy renderu byly na nim dluzsze zaledwie o jakies 1-3 % . pozdrawiam i zycze powodzenia :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KLICEK Napisano 3 Marzec 2008 Share Napisano 3 Marzec 2008 tak, ale wieksze sceny od razu beda wykrzaczaly tego noda :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kubaswielgus Napisano 4 Marzec 2008 Autor Share Napisano 4 Marzec 2008 W piatek po pracy sprobuje polaczyc komputery w mojej firmie w siec. Mamy 3 Quady i jednedo duala. Zobaczymy co z tego wyjdzie :) Kannu. Z ta pamiecia to wydaje mi sie, ze jest tak jak Klicek powiedzial. Jak scena bedzie miala duzo poligonow to 1GB raczej nie starczy i procesor bedzie caly czas pobieral dane z dysku twardego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wallop Napisano 4 Marzec 2008 Share Napisano 4 Marzec 2008 Witam. mogę tylko potwierdzić to, co koledzy napisali wczesniej: większe sceny będą sie "wykrzaczały" na nodzie z powodu zbyt malej ilości ramu. pozdrawiam waldek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się