Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Zastanawiam sie, czy wyliczenie w Maxwellu wyzszej rozdzielczosci i zeskalowanie tego w Szopie do tej wlasciwej da lepszy rezultat, znaczy ladniejszy i czytelniejszy render?

 

I jeszcze, czy da sie ustawic w Maxwell Studio, zeby tekstur nie ladowal, bo nie mam pamieci, zeby trzymac otwarte Studio i Render jednoczesnie :/

 

No i trzecie, okazjonalne, czy wyliczenie passow w Maxwellu jest proste, czy trzeba w tym temacie troszke podlubac w necie? Przez proste rozumiem, zaznaczenie passow i sruuuuu :D

  • Odpowiedzi 6
  • Wyświetleń 2,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Zeskalowanie napewno poprawi szum w renderze tzn. bedzie on mniej lub wcale widoczny :) zalezy to tylko od SL

Studio nie uzywam duzo :) ale nie widze problemu zeby po odpalniu rendera zamknac studio :) wtedy napwno wiecej pamieci bedzie wolnej

 

Nie wiem co to sa passy :)

 

pozdro

Napisano
  • Autor

no tak, ale ja musze przy kazdorazowym, nawet najmniejszym sprawdzeniu kawalka teksturki zamykac Studio :/ No nic, zanosi sie na zmiany... quad i iles tam ramu, to moze jakos przeboleje do tego czasu :-)

a Passy to SOM render Passy hehe

Napisano

co do studio to wystarczy je schować do paska (zminimaliozować) aby komp zwolnił dużo pamięci . Moje zminimalizowane zajmuje nie więcej niż 2 Mb. Sprawdź w managerze.

 

Co do passów to większość bez problemów (zapisze Ci plik tam gdzie masz wskazany output z odpowiednim suffixem) poza SHADOWS ... przed renderem trzeba odhaczyć w konkretnym *materiale* który z nich ma "łapać" cień.

 

Przy renderowaniu ALFY razem z RBG obrazek w renderze jest częściowo czarny, tak też ja alfę renderuję raczej osobno.

 

Renderowanie z-buffora trzeba pamiętać że jednostki są w metrach.

 

Tak na marginesie to powinni QUADa dodawać do każdej licencji maxwella ;)

Napisano
  • Autor

z tym quadem to sie zgadzam ;) dzieki, mam jakis punkt zaczepienia, jakby cos nie szlo to bede pytal :-)

Napisano

Mogę cię poratować banem na 48 godzin to pozwoli uspokoić nerwy. Nie obrażaj ludzi którzy tworzyli to forum od początku i zrobili dla niego więcej niż Ci się wydaje.

I usuń podpis który masz ponieważ jest niezgodny z regulaminem i zawiera rasistowskie treści :

"Nie jestem rasistą, ale rudych facetow i szczeniakow to bym tępił w zarodku."

 

 

edit-----------

Dumny jesteś z tego co zostawiles ?

jak nie wiele niektorym trzeba do szczescia

Napisano
  • Autor

jusz usunouem...maj preszzzzziesssss...

Jakby co, napisz wczesniej - jak juz uzgodnicie wspolnie - kiedy mnie banujesz i za co, zebym zdazyl pozbierac krzesla ze sceny. Wladza to dobra rzecz... zwlaszcza dla madrych ludzi :/

 

edit-------------

prawda ze ladne, dziala na wyobraznie, zwlaszcza pod koniec.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.