Skocz do zawartości

[blender] Animacja wybranych wieszchołków w blenderze


P4VV37

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 10
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

w trybie edit mode, zaznacz wierzchołki które chcesz animować i wciśnij ctrl+h, i add to new empty.

 

utworzysz haczyk, pod który podpiety bedzie wybrany wierzcholek. animując przesuniecie tego obiektu bedziesz przesuwal wierzcholki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Thx :] tojeszcze jedno pytanie:

Da się jakoś wyexportować animację z mayi do blendera?

 

 

 

 

Mapowanie treba przy animacji jakoś zabezpieczać? moje się rozpadło :(

 

 

[EDIT]

Jednak się nie rozpadło :]

Teraz chcę to wszystko wyexportować do md2, ale wyskakuje mi błąd:

"blender model has a face without texture map"

 

Znalazłem w googlach podobny problem, ale nie znalazłem rozwiązania... :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, właściwie robię to w blenderze tylko dlatego że ma export do md2, gdyby był w mayi zrobiłbym to w niej. Nie znalazłem takiej możliwości w mayi.

md2-plik quake2

mdd - plik lightwave, czy czegoś takiego.

Już sobie poradziłem z tym błędem, teraz exportuje, ale potem zniekształca się :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy exporcie dzieje się oś dziwnego... w pierwszej klatce wszystko jest ok, ale potem ruch się zaczyna i nie kończy... np. przed exportem część obiektu obraca się o 15 stopni, po exporcie ruch się zaczyna, obiekt obraca się o 15 stopni kręci się dalej...

 

 

 

Pozatym w oryginalnej scenie ruch kończy się na 50 klatce a w wyexportowanej na 250

 

Da się może exportować za pomocą fbx animację?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności