Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Jak animować wieszchołki, nie cały model? umiem używając "i"animować obiekt, ale chcę przesunąć tylko kilka wieszchołków

  • Odpowiedzi 10
  • Wyświetleń 2,4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

w trybie edit mode, zaznacz wierzchołki które chcesz animować i wciśnij ctrl+h, i add to new empty.

 

utworzysz haczyk, pod który podpiety bedzie wybrany wierzcholek. animując przesuniecie tego obiektu bedziesz przesuwal wierzcholki

Napisano
  • Autor

Thx :] tojeszcze jedno pytanie:

Da się jakoś wyexportować animację z mayi do blendera?

 

 

 

 

Mapowanie treba przy animacji jakoś zabezpieczać? moje się rozpadło :(

 

 

[EDIT]

Jednak się nie rozpadło :]

Teraz chcę to wszystko wyexportować do md2, ale wyskakuje mi błąd:

"blender model has a face without texture map"

 

Znalazłem w googlach podobny problem, ale nie znalazłem rozwiązania... :(

Napisano

1) Czy Ty dzialasz w Blenderze tylko po to, zeby dostac md2? W innym watku chyba o to pytasz - czyli, ze gdybys mogl wypluc z Mai md2, robilbys w Mai?

2) Czy md2 to to samo co mdd?

Napisano
  • Autor

Tak, właściwie robię to w blenderze tylko dlatego że ma export do md2, gdyby był w mayi zrobiłbym to w niej. Nie znalazłem takiej możliwości w mayi.

md2-plik quake2

mdd - plik lightwave, czy czegoś takiego.

Już sobie poradziłem z tym błędem, teraz exportuje, ale potem zniekształca się :(

Napisano
  • Autor

Przy exporcie dzieje się oś dziwnego... w pierwszej klatce wszystko jest ok, ale potem ruch się zaczyna i nie kończy... np. przed exportem część obiektu obraca się o 15 stopni, po exporcie ruch się zaczyna, obiekt obraca się o 15 stopni kręci się dalej...

 

 

 

Pozatym w oryginalnej scenie ruch kończy się na 50 klatce a w wyexportowanej na 250

 

Da się może exportować za pomocą fbx animację?

Napisano

FBX ma wsparcie dla point cachu, ale wszystko zalezy od tego, jak go zaimplementowano w programie.

Napisano
  • Autor

A jakiś inny format i potem np. do milkshake żeby przerobić na md2?

Napisano

co do tych 250 klatek, to w blenderze w opcjach sceny okreslasz ile klatek ma animacja trwac. domyslnie jest 250, ale mozesz to zmienic (klawisz F10 zakladka anim)

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.