ptaszek Napisano 15 Marzec 2008 Napisano 15 Marzec 2008 zrobilem pare domkow z teksturami.. daje swiatlo kierunkowe, wlaczam cienie raytrace i nie ma ich ;\ wyexportowalem swoje budynki.. stworzylem nowy plik > zrobilem plane'a na nim cylinder > swiatlo direct> cienie ray trace i wszystko super. zaimportowalem budynki i cienie znikaja nawet juz ten cylinder nie rzuca. ?pomocy chlopaki :)
lukanus Napisano 15 Marzec 2008 Napisano 15 Marzec 2008 W Render Settings -> zakładka Maya Software -> Raytracing Quality -> włącz opcję Raytracing.
ptaszek Napisano 15 Marzec 2008 Autor Napisano 15 Marzec 2008 a jesli renderuje w mental'u? i dlaczego tak sie dzieje ze po zaimportowaniu przestaja byc widoczne cienie?
ptaszek Napisano 15 Marzec 2008 Autor Napisano 15 Marzec 2008 dziwne.. mialem 5 domkow i tylko przez jeden z nich cieni nie bylo kiedy kasuje ten jeden felerny domek to cienie wracaja :\ wtf?
lukanus Napisano 16 Marzec 2008 Napisano 16 Marzec 2008 Co do Mentala, to zaznacz tylko przy światełku w edytorze atrybutów, że chcesz mieć Raytrace Shadows; w opcjach globalnych mental domyślnie ma raytracing włączony. Z budynkami to nie mam pojęcia co jest grane. Może w tym jednym domku mieszka zło...kto wie... Może problem jest ze źle ustawioną opcją light/shadow linking albo przy importowaniu wywraca CI normalne na lewą stronę( co w sumie i tak chyba nie ma tutaj znaczenia). Ewentualnie w jakiś magiczny sposób, którego nie pojmuję, ze względu na nieco ograniczony zasób wiedzy, ten jeden felerny domek nadpisuje Ci ustawienia rendera.
ptaszek Napisano 17 Marzec 2008 Autor Napisano 17 Marzec 2008 dzieki za pomoc ale w tamtym domku naprawde mieszkalo zlo :) domek usuniety i juz nie ma wiecej takich problemow :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się