Skocz do zawartości

MSmooth nie dziala poprawnie ??


Jozeph

Rekomendowane odpowiedzi

Mam taki problem robie uoludka ktorego chce animowac i jak daje rece do gory to mu sie siatka znieksztalca i chcialem dac smootha... wszystko ok jak robie na editable poly jednak jak przechodze na modyfikator physique to caly sie nie znieksztalca po smoothie i nie wiem dlaczego.... dołaczam zdjecia....

 

pierwsze normalne ufola, drugie siatka z zaznaczonymi polygonami, trzecie po smoothie, a czwarte i piate po zniekształceniu... prosze o pomoc i pozdrawiam

 

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d60d24e2511943ff.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1916510cf8c12385.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/97e459edc77912ff.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f0899747390fdf17.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/794c63c0c6e4a64c.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Po pierwsze postac ma zwalona siatke wiec postaraj tworzyc tylko czworokaty. Po drugie to komputer nie mysli i on nie wie jak model ma reagowac z koscmi wiec muszic to sam skonfigurowac. Poczytaj sobie w helpie o modyfikatorze phsysique i o envelopach. Dostosowujac rozmiar envelopsow mozesz wyznaczac zasiegi dzialania danej kosci na dane wierzcholki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności