Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Mam taki problem robie uoludka ktorego chce animowac i jak daje rece do gory to mu sie siatka znieksztalca i chcialem dac smootha... wszystko ok jak robie na editable poly jednak jak przechodze na modyfikator physique to caly sie nie znieksztalca po smoothie i nie wiem dlaczego.... dołaczam zdjecia....

 

pierwsze normalne ufola, drugie siatka z zaznaczonymi polygonami, trzecie po smoothie, a czwarte i piate po zniekształceniu... prosze o pomoc i pozdrawiam

 

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d60d24e2511943ff.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1916510cf8c12385.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/97e459edc77912ff.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f0899747390fdf17.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/794c63c0c6e4a64c.html

  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 787
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Po pierwsze postac ma zwalona siatke wiec postaraj tworzyc tylko czworokaty. Po drugie to komputer nie mysli i on nie wie jak model ma reagowac z koscmi wiec muszic to sam skonfigurowac. Poczytaj sobie w helpie o modyfikatorze phsysique i o envelopach. Dostosowujac rozmiar envelopsow mozesz wyznaczac zasiegi dzialania danej kosci na dane wierzcholki.

Napisano
  • Autor

chodzi o siatke ze po smoothie ma trojkąty ?? normalne przy takiej edycji

Napisano

to pokaz caly model w low poly no chyba ze ty w editable poly nakladasz te smoothy no to wtedy sam sobie skodzisz

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności