are24 Napisano 21 Marzec 2008 Napisano 21 Marzec 2008 Znalazlem na youtube jak koles robi samochod ( ) ale nie wiem jak robi sie ta rzecz w 1:03. Wiem ze ma zaznaczone "Edge" ale jak to zrobic zeby wychodzilo tak jak u niego?? Bo niby u mnie to idzie ale jakos duzo inaczej... kiedy to robie ciagnie mi "Vertexy" (te kropki) za soba zamiast tak jak u niego robic nowe... Prosze o pomoc. Z gory dzieki:P
Topek Napisano 21 Marzec 2008 Napisano 21 Marzec 2008 nie oglądałem tego tutka, ale spróbuj przesunąć edgesy z wciśniętym shiftem
are24 Napisano 21 Marzec 2008 Autor Napisano 21 Marzec 2008 Dzieki za odp i pomoc o to mi chodzilo:P Ale mam jeszcze jeden problem z tym modelem ;/ Jest tam taka opcja break ktora "rozdziela" punkty. I mam pytanie jak to polaczyc ze soba?? Nie chodzi mi o COFNIJ tylko jakos inaczej.
are24 Napisano 21 Marzec 2008 Autor Napisano 21 Marzec 2008 Dzieki:P o to wlasnie chodzilo:P Jestescie super xD Ale mam jeszcze pytanie ;] Nie jest to moj problem tylko jestem zaciekawiony czy mozna a ak tak to jak zrobic zeby np otwieraly sie drzwi w samochodzie. Nie obracaly dookola wlasnej osi tylko tak jakby byly na uchwytach:P
ceest Napisano 21 Marzec 2008 Napisano 21 Marzec 2008 przesadzasz;]przy zakładkach po prawo od modyfikacji(hierarchy) masz pivoty i tam zmieniasz początek osi współrzędnych (affect pivot only)
are24 Napisano 21 Marzec 2008 Autor Napisano 21 Marzec 2008 Za wszystkie odpowiedzi dzieki. Wszystkie dzialaja:P Modeling jakos idzie:P a jak sie robi zeby powierzchnia byla gladka i zeby niebylo widac tych prostokatkow?? i Czy mozna to jakos zapisac w formacie zeby ogladac samochod nadal w 3d ze wszystkich stron nie wlaczajac 3ds maxa i jaki program jest do tego potrzebny?? POZDRO:P
Ex3 Napisano 21 Marzec 2008 Napisano 21 Marzec 2008 Żeby nie było widać tych prostokątów nałóż smooth groupy na nie, zaznaczy te które mają być gładkie i kliknij nowy numerek w smooth groupach :) A żeby to obejrzeć bez maxa to już trudniej. Poszukaj w gamearcie tam były jakieś viewery.
are24 Napisano 21 Marzec 2008 Autor Napisano 21 Marzec 2008 ok xD A jak mam dziure w samochodzie np. na miejsce szyby to jak ja szybko zapelnic zeby miala inny kolor i nie byla czescia samochodu tylko oddzielnym elementem??
_Arti_ Napisano 21 Marzec 2008 Napisano 21 Marzec 2008 robisz plane'a, formujesz go na kształt szyby, ustawiasz odpowiednio i już. Potem ładnie teksturujesz i gotowe. PS Spójrzcie na te pytania pod innym kątem, mamy szanse ponabijać posty xD
are24 Napisano 21 Marzec 2008 Autor Napisano 21 Marzec 2008 tak tez na to wpadlem ale to dosc meczace ;/ chyba ze mozna pracowac na dwoch plane w editable poly. mozna?? Jak znam moje mozliwosci na tym programie to bedziecie bardzo duzo nabijac tych postow:P
Gomez Napisano 21 Marzec 2008 Napisano 21 Marzec 2008 Na dwoch plane - chodzi o 2 obiekty, samochod i szybe, ktore sa czescia tego samego modelu ale nie sa polaczone? Mozna. Jak masz juz 2 obiekty to dajesz attach. Lap tipsa. Zaznacz krawedz okna w samochodzie (sub object: Border) > create shape from selection> convert to editable poly. Pozniej mozes dac attach i bedzie jako osobny element tego modelu.
_Arti_ Napisano 21 Marzec 2008 Napisano 21 Marzec 2008 are24 - mi tam odpowiada, postami nie pogardzę :P sam pamiętam jak zadawałem tych pytań łodcholery xD
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się