Napisano 21 Marzec 200816 l Znalazlem na youtube jak koles robi samochod ( ) ale nie wiem jak robi sie ta rzecz w 1:03. Wiem ze ma zaznaczone "Edge" ale jak to zrobic zeby wychodzilo tak jak u niego?? Bo niby u mnie to idzie ale jakos duzo inaczej... kiedy to robie ciagnie mi "Vertexy" (te kropki) za soba zamiast tak jak u niego robic nowe... Prosze o pomoc. Z gory dzieki:P
Napisano 21 Marzec 200816 l nie oglądałem tego tutka, ale spróbuj przesunąć edgesy z wciśniętym shiftem
Napisano 21 Marzec 200816 l Autor Dzieki za odp i pomoc o to mi chodzilo:P Ale mam jeszcze jeden problem z tym modelem ;/ Jest tam taka opcja break ktora "rozdziela" punkty. I mam pytanie jak to polaczyc ze soba?? Nie chodzi mi o COFNIJ tylko jakos inaczej.
Napisano 21 Marzec 200816 l Autor Dzieki:P o to wlasnie chodzilo:P Jestescie super xD Ale mam jeszcze pytanie ;] Nie jest to moj problem tylko jestem zaciekawiony czy mozna a ak tak to jak zrobic zeby np otwieraly sie drzwi w samochodzie. Nie obracaly dookola wlasnej osi tylko tak jakby byly na uchwytach:P
Napisano 21 Marzec 200816 l przesadzasz;]przy zakładkach po prawo od modyfikacji(hierarchy) masz pivoty i tam zmieniasz początek osi współrzędnych (affect pivot only)
Napisano 21 Marzec 200816 l Autor Za wszystkie odpowiedzi dzieki. Wszystkie dzialaja:P Modeling jakos idzie:P a jak sie robi zeby powierzchnia byla gladka i zeby niebylo widac tych prostokatkow?? i Czy mozna to jakos zapisac w formacie zeby ogladac samochod nadal w 3d ze wszystkich stron nie wlaczajac 3ds maxa i jaki program jest do tego potrzebny?? POZDRO:P
Napisano 21 Marzec 200816 l Żeby nie było widać tych prostokątów nałóż smooth groupy na nie, zaznaczy te które mają być gładkie i kliknij nowy numerek w smooth groupach :) A żeby to obejrzeć bez maxa to już trudniej. Poszukaj w gamearcie tam były jakieś viewery.
Napisano 21 Marzec 200816 l Autor ok xD A jak mam dziure w samochodzie np. na miejsce szyby to jak ja szybko zapelnic zeby miala inny kolor i nie byla czescia samochodu tylko oddzielnym elementem??
Napisano 21 Marzec 200816 l robisz plane'a, formujesz go na kształt szyby, ustawiasz odpowiednio i już. Potem ładnie teksturujesz i gotowe. PS Spójrzcie na te pytania pod innym kątem, mamy szanse ponabijać posty xD
Napisano 21 Marzec 200816 l Autor tak tez na to wpadlem ale to dosc meczace ;/ chyba ze mozna pracowac na dwoch plane w editable poly. mozna?? Jak znam moje mozliwosci na tym programie to bedziecie bardzo duzo nabijac tych postow:P
Napisano 21 Marzec 200816 l Na dwoch plane - chodzi o 2 obiekty, samochod i szybe, ktore sa czescia tego samego modelu ale nie sa polaczone? Mozna. Jak masz juz 2 obiekty to dajesz attach. Lap tipsa. Zaznacz krawedz okna w samochodzie (sub object: Border) > create shape from selection> convert to editable poly. Pozniej mozes dac attach i bedzie jako osobny element tego modelu.
Napisano 21 Marzec 200816 l are24 - mi tam odpowiada, postami nie pogardzę :P sam pamiętam jak zadawałem tych pytań łodcholery xD
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto