Skocz do zawartości

problem z funkcja EDITABLE POLY


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Znalazlem na youtube jak koles robi samochod (

) ale nie wiem jak robi sie ta rzecz w 1:03. Wiem ze ma zaznaczone "Edge" ale jak to zrobic zeby wychodzilo tak jak u niego?? Bo niby u mnie to idzie ale jakos duzo inaczej... kiedy to robie ciagnie mi "Vertexy" (te kropki) za soba zamiast tak jak u niego robic nowe... Prosze o pomoc. Z gory dzieki:P
  • Odpowiedzi 12
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Dzieki za odp i pomoc o to mi chodzilo:P Ale mam jeszcze jeden problem z tym modelem ;/ Jest tam taka opcja break ktora "rozdziela" punkty. I mam pytanie jak to polaczyc ze soba?? Nie chodzi mi o COFNIJ tylko jakos inaczej.

Napisano

Dzieki:P o to wlasnie chodzilo:P Jestescie super xD Ale mam jeszcze pytanie ;] Nie jest to moj problem tylko jestem zaciekawiony czy mozna a ak tak to jak zrobic zeby np otwieraly sie drzwi w samochodzie. Nie obracaly dookola wlasnej osi tylko tak jakby byly na uchwytach:P

Napisano

przesadzasz;]przy zakładkach po prawo od modyfikacji(hierarchy) masz pivoty i tam zmieniasz początek osi współrzędnych (affect pivot only)

Napisano

Za wszystkie odpowiedzi dzieki. Wszystkie dzialaja:P Modeling jakos idzie:P a jak sie robi zeby powierzchnia byla gladka i zeby niebylo widac tych prostokatkow?? i Czy mozna to jakos zapisac w formacie zeby ogladac samochod nadal w 3d ze wszystkich stron nie wlaczajac 3ds maxa i jaki program jest do tego potrzebny?? POZDRO:P

Napisano

Żeby nie było widać tych prostokątów nałóż smooth groupy na nie, zaznaczy te które mają być gładkie i kliknij nowy numerek w smooth groupach :)

 

A żeby to obejrzeć bez maxa to już trudniej.

Poszukaj w gamearcie tam były jakieś viewery.

Napisano

ok xD A jak mam dziure w samochodzie np. na miejsce szyby to jak ja szybko zapelnic zeby miala inny kolor i nie byla czescia samochodu tylko oddzielnym elementem??

Napisano

robisz plane'a, formujesz go na kształt szyby, ustawiasz odpowiednio i już. Potem ładnie teksturujesz i gotowe.

 

PS Spójrzcie na te pytania pod innym kątem, mamy szanse ponabijać posty xD

Napisano

tak tez na to wpadlem ale to dosc meczace ;/ chyba ze mozna pracowac na dwoch plane w editable poly. mozna??

Jak znam moje mozliwosci na tym programie to bedziecie bardzo duzo nabijac tych postow:P

Napisano

Na dwoch plane - chodzi o 2 obiekty, samochod i szybe, ktore sa czescia tego samego modelu ale nie sa polaczone? Mozna. Jak masz juz 2 obiekty to dajesz attach.

 

Lap tipsa. Zaznacz krawedz okna w samochodzie (sub object: Border) > create shape from selection> convert to editable poly. Pozniej mozes dac attach i bedzie jako osobny element tego modelu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności