Tenir Napisano 24 Marzec 2008 Napisano 24 Marzec 2008 W związku z tym, że zacząłem się uczyć obsługi Mayi (i ogólnie modelowania) chciałbym powoli stworzyć jakąś porządną wizualizację. Na razie zabieram się za podłoże. I chciałem zapytać się was jak w Mayce 2008 najlepiej wymodelować skały. Powiedzmy, że obrośnięte mchem monumentalne bloki kamienne, nieco pokruszone. Od czego zacząć, i na czym skończyć, żeby wyglądało realistycznie? Jakich efektów użyć? Jakiś rozbudowany tutorial mile widziany, ale każde porady mi się przydadzą, tym bardziej, że to dopiero początek i teraz trzeba się nauczyć podstaw. Z góry dzięki za każdą pomoc.
piksar Napisano 24 Marzec 2008 Napisano 24 Marzec 2008 W związku z tym, że zacząłem się uczyć obsługi Mayi (i ogólnie modelowania) chciałbym powoli stworzyć jakąś porządną wizualizację. You made my day. hahaha ale powodzenia btw. Pamietaj że tytuł każdego wątku ma zawierać informację czego dotyczy problem aby ułatwić nastepnym poszukiwania - twój tytuł jest zły
Tenir Napisano 24 Marzec 2008 Autor Napisano 24 Marzec 2008 Znaczy wiesz, ja mówię teraz o poważnych opcjach. Podstawy znam bo bawię się Mayą od 4 lat, ale nigdy nie robiłem w niej niczego na poważnie (jakieś modele LEGO, toporki, miecze, martwa natura - wszystko przy użyciu najprostszych opcji, bo tych bardziej zaawansowanych po prostu nie znam), a mam większe ambicje. Modelowanie skał to nieskomplikowana raczej sprawa, ale nie chcę czegoś zchrzanić - więcej chcę zrobić to lepiej niż się da :). A o temacie wiem tylko odruchowo nazwałem go właśnie tak. Niestety, kiedy próbowałem to zmienić okazało się, że nie mogę tego zrobić.
Rekomendowane odpowiedzi