Skocz do zawartości

Kilka pytań - Modeling realistycznych kamieni.


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

W związku z tym, że zacząłem się uczyć obsługi Mayi (i ogólnie modelowania) chciałbym powoli stworzyć jakąś porządną wizualizację. Na razie zabieram się za podłoże. I chciałem zapytać się was jak w Mayce 2008 najlepiej wymodelować skały. Powiedzmy, że obrośnięte mchem monumentalne bloki kamienne, nieco pokruszone. Od czego zacząć, i na czym skończyć, żeby wyglądało realistycznie? Jakich efektów użyć? Jakiś rozbudowany tutorial mile widziany, ale każde porady mi się przydadzą, tym bardziej, że to dopiero początek i teraz trzeba się nauczyć podstaw. Z góry dzięki za każdą pomoc.

  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano
W związku z tym, że zacząłem się uczyć obsługi Mayi (i ogólnie modelowania) chciałbym powoli stworzyć jakąś porządną wizualizację.

 

You made my day. hahaha

 

ale powodzenia

 

btw. Pamietaj że tytuł każdego wątku ma zawierać informację czego dotyczy problem aby ułatwić nastepnym poszukiwania - twój tytuł jest zły

Napisano

Znaczy wiesz, ja mówię teraz o poważnych opcjach. Podstawy znam bo bawię się Mayą od 4 lat, ale nigdy nie robiłem w niej niczego na poważnie (jakieś modele LEGO, toporki, miecze, martwa natura - wszystko przy użyciu najprostszych opcji, bo tych bardziej zaawansowanych po prostu nie znam), a mam większe ambicje. Modelowanie skał to nieskomplikowana raczej sprawa, ale nie chcę czegoś zchrzanić - więcej chcę zrobić to lepiej niż się da :).

 

A o temacie wiem tylko odruchowo nazwałem go właśnie tak. Niestety, kiedy próbowałem to zmienić okazało się, że nie mogę tego zrobić.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności