Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Problemy z bipidem po zmodelowaniu skury.

Featured Replies

Napisano

Podczas modelowania i przygotowywania do animacji mojej pierwszej samodzielnej pracy w maxie pojawiły się problemy. Postacią którą modelowałem jest sobie robot min4840.jpg kiedy wmontowałem biped w skórę, poukładałem "kości"", objęłem wszystkie końcówki skóry do zasięgów kości (physique) to później przy poruszaniu rozciągały się głupio elementy, głupio żeby blacha an robocie rozciągała się :|... teraz nie wiem czy inną jakąś metodą mam to zrobić, czy kości jakoś kijowo poukładane ;|

drugi problem który mnie nurtuje to przy wcześniejszych próbach kiedy odchylałem kość w ręce, to z łokci wystawała mi kość bipeda, pytanie czy da się ja zamaskować?? żeby w obrazie rendowanym jej później nie było? zastanawiałem się nad nadaniem przeźroczystej mapy, ale później to by mi problemy sprawiło... ;/

Pozdrawiam i z góry dzięx za odp

  • Odpowiedzi 5
  • Wyświetleń 1,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

piksar juz nie przesadzaj wiem ze jestes mod no ale ten post nic nie wnosi :P jak robisz robota to wogole physique chyba nie ma sensu nie? wez podziel model na czesci i odpowiednio polinkuj tworzac hierarchie. A tak na przyszlosc jak wychodza ci babloe w zabawie ze skora to poczytaj cos o envelopach albo przerzuc sie na modyfikator skin i tam sie baw w wagi vertexow ;].

Napisano

Moja rada: robot niekoniecznie potrzebuje "fizika" wystarczy ze polinkujesz czesci do bipedka (o ile model jest rozbity na czesci) a co do maskowania bipedka: Prawy myszy na bipedku->properties i odchacz "renderable" :] Pozdro

Napisano
  • Autor

taa linkowanie odpada, ponieważ z początku nie miałem pojęcia że będę miał zamiar go animować i tworząc odpowiednie kończyny łączyłem je za pomocą boolean... :) ale na przyszłość tego nie zrobię :D to i tak ten program w zrywach zajawki studiuje 2-3 miesiące jak znajduje czas, także się nie przejmuje zbytnio ze przy 1 próbie sił mam problemy :P

 

a z tym błędem, to zdarza się, a i tak korzystam z korekty błędów w przeglądarce :) jakoś mi się nie podświetlił :P

 

Ogółem to dzięx z pewnością skorzystam z tych rad :)

Napisano

no to z tym booleanem pojechales :P na ogol to lepiej sie go wystrzegaj bo tylko w kilku przypadkach jest przydatny na ogol to on syf robi wiec proboj recznie najwiecej rzecczy modelowac nauczysz sie lepiej i lepsza siatke bedziesz budowal.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.