Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Czy Ktoś mógłby opisać, jak zapuścić rendering sieciowy na 2 kompy w Maxwellu 1.6 ???

Chodzi mi o przypadek renderowania 1 i tej samej klatki.

 

Mi jak dotąd udało się osiągnąc tylko tyle, że 1 Komp był "Managerem" i pokazywał, co ten drugi renderuje ;)

 

 

PS.Proszę o dośc łapotologiczny opis :)

  • Odpowiedzi 6
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

-włącz dwa kompy

-upewnij się że się widzą i mogą się dzielić plikami (sprawdz firewall)

-na 1 kompie odpal managera, server i renderer

-na 2 kompie tylko server wystarczy

 

-w rendererze przejdź do opcji network i naciśnij connect

-jezeli nie znajdzie managera to wpisz adres z palca

 

-potem w okienku RENDER FARM podświetl obydwa servery

-naciśnij ADD job i w pojawiajacym się okienku zahacz COOPERATIVE i ANY AVAILABLE, no i wybierz plik .mxs do renderowania

 

wszystko

 

-wszystkie lokacje bitmap plikow .ior i .r2 powinny mieć format sieciowy, albo odpowiadać sobie lokalnie na każdej maszynie czyli np. mieć takie same ścieżki dostępu d:/materialy

-plik wynikowy .mxi powinien mieć wyłącznie ścieżkę sieciową aby się kompy dogadały

 

i na koniec najważniejsze

 

- czytaj manual leniu

Napisano

Wielkie Dzięki!

Wszystko działa

 

I. Czy można renderowac to w ten sposób, żeby był widoczny na manager'ze rezultat i możliwośc bawienia się suwaczkami "ISO", "Shutter" i ewentualnie multiligh'tem ???

Tak jak w przypadku renderowania na 1 maszynie ?

 

II. Czy da się ominąc każdorazowe ustawianie wszystkich ścieżek po wyeksportowaniu sceny z 3dMax'a ?

Może jest jakiś sposób, żeby po wciśnięciu "render" w MAXie Maxwell łapał sam wszysktie ustawienia i po prostu renderował na dostępnych kompach.. ??

Napisano

która to metoda nie zawsze skutkuje bo max często sam sobie zmienia ścieżki jeżeli wcześniej znajdzie texturę w defaultowym katalogu.

można też w lini komend w ustawieniach renderingu maxwellowego w maxie dodać -b: ale to też nie zawsze działa, (czemu nie wiem).

 

najlepszy sposób to weksportować mxs odpalić w studio, zapisać z opcją packAndCo i dopiero z tego pliku renderować, ale to upierdliwy sposób

Napisano

mam to samo ;) ostatnio całe stado latarni zniknęło. Przeważnie odpowiada za to ustawienie instances. Przed exportem można odhaczyć w ustawieniach pluginu aby nie używał instancji (co przyspiesza dodatkowo render o około 20% ale jest pamięciożerne).

 

Przed exportem warto też poresetować wszelkie przekształcenia na bryłach RESET Xform coś tam coś tam. bo potrafią się pojawić w jakiś niespodziewanych miejscach i obrotach.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności