airmoss Napisano 30 Marzec 2008 Share Napisano 30 Marzec 2008 jak stworzyc nie uzywajac bitmap material, ktory posiada 2 lub wiecej rodzajow bumpa, np noise i tiles? Najlepiej z mozliwoscia kontrolowania wielkosci bumpa dla poszczegolnych map. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lis Napisano 30 Marzec 2008 Share Napisano 30 Marzec 2008 Do slotu bumpa wkłdasz mapkę mix. a do mapki mix dwa materiały Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się