Jump to content

Featured Replies

Posted

No to to wygląda mniej więcej tak.

 

Pierwszy slot to mapka blend. W jej dwóch slotach następująco:

- mapka, tekstura obiektu

- mapka edgesów, mentalray - no i tu mam problem, nie wiem jak zrobić, by świeciła tylko siatka modelu, która zostanie odkryta przez np. gradient w slocie maski. Gdy ją odkrywam, świeci cała powierzchnia obiektu. Myślałem, czyby tu nie wstawić slotu blend i znów mapka świecąca i przeźroczysta, ale nadal nie wiem, jak zrobić, żeby świeciła tylko ta nieszczęsna siatka.

- mapka maska, gradient ramp, który po woli odkrywa siatkę a "znika" teksture.

 

Mam nadzieję, że się wyraziłem dość jasno, bardzo proszę o pomoc, bo nie mam w ogóle żadnego pomysłu jak mogę to zrobić :/

  • Views 803
  • Created
  • Last Reply

Create an account or sign in to comment

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy