Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam,

 

Mam problem z wymodelowaniem góry, żeby było bardziej jak prawdziwe góry.

Narazie mam coś takiego:

http://www.voila.pl/231/vdfpm/index.php?get=1&f=1

 

Korzystam z modifikatora Displace, dałem bitmape do modyfikatora i mi wyszło tak jak powyżej tylko dodałem jeszcze to "niebo". No i co zrobić, żeby mi te góry stały się bardziej ostre... tzn. po bokach kanty itp.

 

W Editable Poly czy tam Mech nie chce mi sie bawic bo i tak jak zrobie za dużo segsów w Plane to mi karta graficzna pada...

 

Do rendera dodałem Blenda, żeby efekt był bardziej z bajki ale bardziej mi zależy na rzeczywistych górach.

 

Pomózcie...

  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Zrób sobie displacement w czasie renderingu, w mentalu czy vrayu, nie będziesz musiał siatki zagęszczać wcześniej. Żeby góry były ostre musisz mieć szybko zmieniającą się jasność na displacement mapie.

Napisano

Sory że tak późno ale troche nie miałem czasu na bawienie sie w 3d i znalazłem problem u siebie z tym Displacement'em. Używam 3ds max 7 i chyba nie mam dll'ki czy czegoś podobnego bo jak wchodze w meteraily i patrze na Displacement to jest missing map a jak renderuje to jest zwykła teksturka...

 

 

 

Chodzi o plik mentalray.dlz moze ktos upnąć lub dać link?




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności