Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam,

 

Mam problem z wymodelowaniem góry, żeby było bardziej jak prawdziwe góry.

Narazie mam coś takiego:

http://www.voila.pl/231/vdfpm/index.php?get=1&f=1

 

Korzystam z modifikatora Displace, dałem bitmape do modyfikatora i mi wyszło tak jak powyżej tylko dodałem jeszcze to "niebo". No i co zrobić, żeby mi te góry stały się bardziej ostre... tzn. po bokach kanty itp.

 

W Editable Poly czy tam Mech nie chce mi sie bawic bo i tak jak zrobie za dużo segsów w Plane to mi karta graficzna pada...

 

Do rendera dodałem Blenda, żeby efekt był bardziej z bajki ale bardziej mi zależy na rzeczywistych górach.

 

Pomózcie...

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Zrób sobie displacement w czasie renderingu, w mentalu czy vrayu, nie będziesz musiał siatki zagęszczać wcześniej. Żeby góry były ostre musisz mieć szybko zmieniającą się jasność na displacement mapie.

Napisano
  • Autor

Mój mi tak to ja napewno zrozumiem....

Masz moze jakies tutki na to bo ja nie mam pojecia co to jest :D

Napisano
  • Autor

Sory że tak późno ale troche nie miałem czasu na bawienie sie w 3d i znalazłem problem u siebie z tym Displacement'em. Używam 3ds max 7 i chyba nie mam dll'ki czy czegoś podobnego bo jak wchodze w meteraily i patrze na Displacement to jest missing map a jak renderuje to jest zwykła teksturka...

 

 

 

Chodzi o plik mentalray.dlz moze ktos upnąć lub dać link?

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności