e-mati Napisano 7 Kwiecień 2008 Napisano 7 Kwiecień 2008 Witam, Mam problem z wymodelowaniem góry, żeby było bardziej jak prawdziwe góry. Narazie mam coś takiego: http://www.voila.pl/231/vdfpm/index.php?get=1&f=1 Korzystam z modifikatora Displace, dałem bitmape do modyfikatora i mi wyszło tak jak powyżej tylko dodałem jeszcze to "niebo". No i co zrobić, żeby mi te góry stały się bardziej ostre... tzn. po bokach kanty itp. W Editable Poly czy tam Mech nie chce mi sie bawic bo i tak jak zrobie za dużo segsów w Plane to mi karta graficzna pada... Do rendera dodałem Blenda, żeby efekt był bardziej z bajki ale bardziej mi zależy na rzeczywistych górach. Pomózcie...
mathix Napisano 7 Kwiecień 2008 Napisano 7 Kwiecień 2008 Zrób sobie displacement w czasie renderingu, w mentalu czy vrayu, nie będziesz musiał siatki zagęszczać wcześniej. Żeby góry były ostre musisz mieć szybko zmieniającą się jasność na displacement mapie.
e-mati Napisano 7 Kwiecień 2008 Autor Napisano 7 Kwiecień 2008 Mój mi tak to ja napewno zrozumiem.... Masz moze jakies tutki na to bo ja nie mam pojecia co to jest :D
mathix Napisano 9 Kwiecień 2008 Napisano 9 Kwiecień 2008 http://jeffpatton.net/MR_Grass_Displacement.htm o robieniu trawy ale displacement to displacement, tylko mapa inna będzie.
e-mati Napisano 25 Kwiecień 2008 Autor Napisano 25 Kwiecień 2008 Sory że tak późno ale troche nie miałem czasu na bawienie sie w 3d i znalazłem problem u siebie z tym Displacement'em. Używam 3ds max 7 i chyba nie mam dll'ki czy czegoś podobnego bo jak wchodze w meteraily i patrze na Displacement to jest missing map a jak renderuje to jest zwykła teksturka... Chodzi o plik mentalray.dlz moze ktos upnąć lub dać link?
Rekomendowane odpowiedzi