rozpruwacz Napisano 8 Kwiecień 2008 Napisano 8 Kwiecień 2008 w tym temacie opisany jest moj projekt http://max3d.pl/forum/showthread.php?p=679389#post679389 niestety, u dolu kolumn uzyskuje taki "skaczacy szum", przewaznie tam gdzie bump maps za ostre i jest duzy kontrast... na tym srodkowym kamieniu ten szum jest jeszcze wiekszy, (bump jest na 45, chyba dlatego) nie ma w tej scenie nic z GI czy FG, swiatla to spoty (maxowe, nie Vray) reszta to wszystko Vray, wie moze ktos jak moge rozwiazac ten problem? i zmniejszenie Noisetreshold wiem ze moze pomoc ale bardzo przedluzy czas renderingu a to jest animacja.... wiec potrzebuje innego rozwiazania... z gory dziekuje za pomoc...
mirach Napisano 8 Kwiecień 2008 Napisano 8 Kwiecień 2008 Hm, wg mnie szum to efekt nie wystarczajacego probkowania. Ale tak jak piszesz, wiecej sampli lub wiekszy noisetreshold zwiekszy czas. A ze tak zapytam, skoro nie uzywasz GI ani swiatel vrayowskich, to po co w nim renderujesz? W takich scenach scanline bylby jak znalazl.
rozpruwacz Napisano 9 Kwiecień 2008 Autor Napisano 9 Kwiecień 2008 bo Vray ma wieksza kontrole nad teksturami i innymi pierdolami a szum byl efektem zbyt mocnej bump-map, (bylo 1600x1600p przy 0,01 blur, wystarczylo dowalic blur-a na 2,0) takze dziekje za pomoc ale topic moze isc do kosza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się