Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

w tym temacie opisany jest moj projekt

http://max3d.pl/forum/showthread.php?p=679389#post679389

 

niestety, u dolu kolumn uzyskuje taki "skaczacy szum", przewaznie tam gdzie bump maps za ostre i jest duzy kontrast...

 

na tym srodkowym kamieniu ten szum jest jeszcze wiekszy, (bump jest na 45, chyba dlatego)

 

nie ma w tej scenie nic z GI czy FG, swiatla to spoty (maxowe, nie Vray) reszta to wszystko Vray,

 

wie moze ktos jak moge rozwiazac ten problem?

 

i zmniejszenie Noisetreshold wiem ze moze pomoc ale bardzo przedluzy czas renderingu a to jest animacja.... wiec potrzebuje innego rozwiazania...

 

z gory dziekuje za pomoc...

  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Hm, wg mnie szum to efekt nie wystarczajacego probkowania. Ale tak jak piszesz, wiecej sampli lub wiekszy noisetreshold zwiekszy czas.

A ze tak zapytam, skoro nie uzywasz GI ani swiatel vrayowskich, to po co w nim renderujesz? W takich scenach scanline bylby jak znalazl.

Napisano

bo Vray ma wieksza kontrole nad teksturami i innymi pierdolami

 

a szum byl efektem zbyt mocnej bump-map, (bylo 1600x1600p przy 0,01 blur, wystarczylo dowalic blur-a na 2,0)

 

takze dziekje za pomoc ale topic moze isc do kosza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności