Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

w tym temacie opisany jest moj projekt

http://max3d.pl/forum/showthread.php?p=679389#post679389

 

niestety, u dolu kolumn uzyskuje taki "skaczacy szum", przewaznie tam gdzie bump maps za ostre i jest duzy kontrast...

 

na tym srodkowym kamieniu ten szum jest jeszcze wiekszy, (bump jest na 45, chyba dlatego)

 

nie ma w tej scenie nic z GI czy FG, swiatla to spoty (maxowe, nie Vray) reszta to wszystko Vray,

 

wie moze ktos jak moge rozwiazac ten problem?

 

i zmniejszenie Noisetreshold wiem ze moze pomoc ale bardzo przedluzy czas renderingu a to jest animacja.... wiec potrzebuje innego rozwiazania...

 

z gory dziekuje za pomoc...

  • Odpowiedzi 2
  • Wyświetleń 917
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Hm, wg mnie szum to efekt nie wystarczajacego probkowania. Ale tak jak piszesz, wiecej sampli lub wiekszy noisetreshold zwiekszy czas.

A ze tak zapytam, skoro nie uzywasz GI ani swiatel vrayowskich, to po co w nim renderujesz? W takich scenach scanline bylby jak znalazl.

Napisano
  • Autor

bo Vray ma wieksza kontrole nad teksturami i innymi pierdolami

 

a szum byl efektem zbyt mocnej bump-map, (bylo 1600x1600p przy 0,01 blur, wystarczylo dowalic blur-a na 2,0)

 

takze dziekje za pomoc ale topic moze isc do kosza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności