Napisano 8 Kwiecień 200816 l w tym temacie opisany jest moj projekt http://max3d.pl/forum/showthread.php?p=679389#post679389 niestety, u dolu kolumn uzyskuje taki "skaczacy szum", przewaznie tam gdzie bump maps za ostre i jest duzy kontrast... na tym srodkowym kamieniu ten szum jest jeszcze wiekszy, (bump jest na 45, chyba dlatego) nie ma w tej scenie nic z GI czy FG, swiatla to spoty (maxowe, nie Vray) reszta to wszystko Vray, wie moze ktos jak moge rozwiazac ten problem? i zmniejszenie Noisetreshold wiem ze moze pomoc ale bardzo przedluzy czas renderingu a to jest animacja.... wiec potrzebuje innego rozwiazania... z gory dziekuje za pomoc...
Napisano 8 Kwiecień 200816 l Hm, wg mnie szum to efekt nie wystarczajacego probkowania. Ale tak jak piszesz, wiecej sampli lub wiekszy noisetreshold zwiekszy czas. A ze tak zapytam, skoro nie uzywasz GI ani swiatel vrayowskich, to po co w nim renderujesz? W takich scenach scanline bylby jak znalazl.
Napisano 9 Kwiecień 200816 l Autor bo Vray ma wieksza kontrole nad teksturami i innymi pierdolami a szum byl efektem zbyt mocnej bump-map, (bylo 1600x1600p przy 0,01 blur, wystarczylo dowalic blur-a na 2,0) takze dziekje za pomoc ale topic moze isc do kosza
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto