Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

to co mi wyszlo:

 

64257900pf5.jpg

 

siatka:

 

74709250il5.jpg

 

siatka przed nalozeniem mesmootha:

 

38631477fx1.jpg

 

jest to moja pierwsza praca jesli chodzi o modeling humanoidow i chcialem prosic o pomoc wzgledem wykonczenia.A mianowicie nie wiem co dokladnie pozmieniac w modelu zeby nie wygladal jak kosmita tylko jak czlowiek ;)

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

nie chciałbym zabrzmieć okrutnie ale - wszystko. Najlepiej skasuj i zacznij od nowa. I tym razem nie zapomnij że ludzie miewają powieki :)

jeśli chcesz modelować poly to najpierw popatrz jak wyglądają siatki dobrych modeli - na forum gdzieś jest cały wątek temu poświęcony z obrazkami a jakże.

Masz topologię okrutnie złą. Masz topologii za mało żeby cokolwiek ludzkiego uzyskać w niektórych miejscach a za dużo żeby komfortowo pracować w innych. Proporcje tej głowy są zupełnie do człowieka niepodobne. i tak dalej.

życzę wytrwałości - będzie ci potrzebna.

Napisano

ujmę to tak: ze wszystkiego da się coś zrobić, to tylko kwestia czasu i cierpliwości. W tym przypadku moim zdaniem lepiej byłoby zacząć od nowa. ale może poczekaj aż się wypowie ktoś kto umie modelować postacie.

Napisano

na razie za bardzo nie przejmuj się że wygląda jak wygląda, rób następne główki i następne a z każdą następną będzie wyglądać lepiej :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności