Skocz do zawartości

(wip)objekt 3D: po prostu topór


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam panów/panie :) zrobiłem sobie taką krótką przerwę bo dostałem doła za stragan (usunięcie tematu i pliku z dysku) ale teraz powracam aby pokazać wam taki wip:

 

417d43164d008809.jpg

93d1ef24df2272f1.jpg

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

bedzie prosciej jak napiszesz co chcesz usłyszeć

model słabiutki, ma być lowpoly ale nie przeginaj - tu gdzie powinny wyc poly (ostrze ) to ich nie ma za to na elemencie do obsadzania w drewnie duzo choc nie bedzie widac

Napisano

Podpatrz siekierkę od KRUQ`a i na pewno Ci coś wyjdzie,

Zwróć uwagę jak On ma rozłożone polygony na trzonku i na samym ostrzu.

W gamearcie nie używa się polygonów wielościennych, tylko 4-ścienne ( Quady ) albo trójkąty a u ciebie są 14!! ścienne, Przy eksporcie do pierwszego lepszego silnika ten 14 ścienny zostanie zamieniony na trisy z jakiegoś automatu i bardzo prawdopodobne że wyjdą jakieś babole z tego.

 

Co do tekstury to tam jest tylko diffuse czy używasz jeszcze jakichś ( bump, normal, specular? ) bo wygląda jakbyś zrobił jakiegoś bympa.

  • Like 1
Napisano

Kurcze wszyscy zaczynają strugać Siekierki :P

 

W Game-arcie używa się różnych rodzajów map,

to co masz to jest diffuse czyli kolor rozpraszający,

oprócz tego możesz jeszcze zastosować Speculara

to taka mapka która powoduję że światło odbija sie

od powierzchni mocniej lub słabiej

uzyskujesz w ten sposób mat i połysk.

Mapa normalnych powoduje dynamiczne cienie na powierzchni.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności