ciacho191 Napisano 10 Kwiecień 2008 Napisano 10 Kwiecień 2008 Witam panów/panie :) zrobiłem sobie taką krótką przerwę bo dostałem doła za stragan (usunięcie tematu i pliku z dysku) ale teraz powracam aby pokazać wam taki wip:
piksar Napisano 10 Kwiecień 2008 Napisano 10 Kwiecień 2008 bedzie prosciej jak napiszesz co chcesz usłyszeć model słabiutki, ma być lowpoly ale nie przeginaj - tu gdzie powinny wyc poly (ostrze ) to ich nie ma za to na elemencie do obsadzania w drewnie duzo choc nie bedzie widac
Ex3 Napisano 10 Kwiecień 2008 Napisano 10 Kwiecień 2008 Podpatrz siekierkę od KRUQ`a i na pewno Ci coś wyjdzie, Zwróć uwagę jak On ma rozłożone polygony na trzonku i na samym ostrzu. W gamearcie nie używa się polygonów wielościennych, tylko 4-ścienne ( Quady ) albo trójkąty a u ciebie są 14!! ścienne, Przy eksporcie do pierwszego lepszego silnika ten 14 ścienny zostanie zamieniony na trisy z jakiegoś automatu i bardzo prawdopodobne że wyjdą jakieś babole z tego. Co do tekstury to tam jest tylko diffuse czy używasz jeszcze jakichś ( bump, normal, specular? ) bo wygląda jakbyś zrobił jakiegoś bympa. 1
ciacho191 Napisano 10 Kwiecień 2008 Autor Napisano 10 Kwiecień 2008 Czy można by było wytłumaczyć prościej? to spróbuje poprawić
KRUQ Napisano 10 Kwiecień 2008 Napisano 10 Kwiecień 2008 Kurcze wszyscy zaczynają strugać Siekierki :P W Game-arcie używa się różnych rodzajów map, to co masz to jest diffuse czyli kolor rozpraszający, oprócz tego możesz jeszcze zastosować Speculara to taka mapka która powoduję że światło odbija sie od powierzchni mocniej lub słabiej uzyskujesz w ten sposób mat i połysk. Mapa normalnych powoduje dynamiczne cienie na powierzchni.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się