Andrew18 Napisano 11 Kwiecień 2008 Napisano 11 Kwiecień 2008 Witam! Tak jak w temacie próbuję zrobić sobie wulkan przy użyciu dreamscape oraz Pyroclustera. Problem mój polega na tym, że światło dreamscape'a (sun) nie poprawnie oświetla wolumetryczne efekty. Przy standardowych ustawieniach cieniowania w Pyrocluster wogóle nie ma cieniowania typu self-shading oraz shadow cast, natomiast przy ustawieniu "override light settings" jest już znaczna poprawa, przy raytraced shadows self-shadowing działa dobrze, przy shadow maps nie cieniuje się cały efekt tylko jakaś jego część (nie mam pojecia dlaczego), natomiast przy żadnym z tych ustawień nie działa shadow cast :(. Czy ktoś wie jak zmusić pyroclustera do dobrego działania z dreamscape'em, albo jak zrobić fake oświetlenia. Tak żeby np dodać dodatkowe światło w miejscu słońca, ale żeby to swiatło mogło oświetlać tylko efekt pyroclustera i żeby rzucało cień na inne obiekty, ale żeby jego iluminacja nie rozświetlała innych obiektów. Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się