Skocz do zawartości

Dreamscape + Pyrocluster (problem)


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam!

 

Tak jak w temacie próbuję zrobić sobie wulkan przy użyciu dreamscape oraz Pyroclustera. Problem mój polega na tym, że światło dreamscape'a (sun) nie poprawnie oświetla wolumetryczne efekty. Przy standardowych ustawieniach cieniowania w Pyrocluster wogóle nie ma cieniowania typu self-shading oraz shadow cast, natomiast przy ustawieniu "override light settings" jest już znaczna poprawa, przy raytraced shadows self-shadowing działa dobrze, przy shadow maps nie cieniuje się cały efekt tylko jakaś jego część (nie mam pojecia dlaczego), natomiast przy żadnym z tych ustawień nie działa shadow cast :(. Czy ktoś wie jak zmusić pyroclustera do dobrego działania z dreamscape'em, albo jak zrobić fake oświetlenia. Tak żeby np dodać dodatkowe światło w miejscu słońca, ale żeby to swiatło mogło oświetlać tylko efekt pyroclustera i żeby rzucało cień na inne obiekty, ale żeby jego iluminacja nie rozświetlała innych obiektów.

 

Pozdrawiam

  • Odpowiedzi 0
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności