P4VV37 Napisano 12 Kwiecień 2008 Napisano 12 Kwiecień 2008 Staram się stworzyć animację powstawania ziemi, staram się, ale nie wychodzi... Mgławica powiększa się, pojawiają się chmury coraz większego pyłu, skały itp. Zderzają się ze sobą , krążą wokół większych kawałków... Poznałem podstawy partycli wiem że przyciąganie i krążenie między sobą można osiągnąć dzięki newtonowi, umiem włączyć kolizje itp. ale zupełnie mi to nie idzie :( Najpierw chmury kurzu: włączyłem Env Fog, ale z tego co widzę nadaje się ona tylko do np. mgły lub czegoś co zaczyna się na powieszchni ziemi i kończy gdzieś wyżej, ja potrzebuję przesuwających się obłoków. Próbóję particlami, ale to wygląda raczej słabo :( Jak to najlepiej zrobić?
xeav Napisano 12 Kwiecień 2008 Napisano 12 Kwiecień 2008 może zrób podstawowy modele 3d w mayi a resztę w postprodukcji np w ae
SYmek Napisano 12 Kwiecień 2008 Napisano 12 Kwiecień 2008 może zrób podstawowy modele 3d w mayi a resztę w postprodukcji np w ae Na takie pytania nie ma odpowiedzi. To są złożone efekty, które robi się warstwami, rozwiązując problem po problemie. Powoli. Rozbij ujęcie na elementy, pracuj na najprostszych setapach, kształtach. Chciałbyś przepisu na wizualizacje powstawania ziemi? Może taką funkcje w GUI? ;) Tutaj był kiedyś taki wątek: http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?p=562993#post562993 Nie wiem, co z tego wyszło, ale o takie podejście chodzi. powodzenia! skk.
P4VV37 Napisano 19 Kwiecień 2008 Autor Napisano 19 Kwiecień 2008 Dym może jeszcze, ale galaktykę chyba lepiej robić w mayi Mam na celu na początku stworzenie czegoś podobnego do tego: Ale nie wychodzi mi nic dobrego:( najlepszy dym jaki zrobiłem to ten: http://farm3.static.flickr.com/2029/2425161669_f56089fc8c_o.jpg za to kawałków pyłu i gruzu latających w przestrzeni to chyba z partycli nie zrobię:( Jakieś tutoriale, rady?
JmTm00 Napisano 19 Kwiecień 2008 Napisano 19 Kwiecień 2008 acha, wszystko w AF zrobisz :] (mówie tu o linku jaki podałeś jako pierwszy) nie trzeba od razu zaprzegać 3d do tego, szkoda Twojego czasu na modelowanie czegoś co bedzie widoczne przez pół sekundy.....
Tomasz_87 Napisano 20 Kwiecień 2008 Napisano 20 Kwiecień 2008 przeciez fda rade zrobic pył i latający gruz w majce :) particle i do roboty :P
P4VV37 Napisano 20 Kwiecień 2008 Autor Napisano 20 Kwiecień 2008 Postanowiłem że głazy odłamki itp. zrobię w mayi a dym, mgiełki, mgławice itd. w AF. Użyłem do oświetlenia sceny próbnej z lenistwa sky&sun i teraz tło, które wstawiłem w ustawieniach vray sun&sky ma dziurę, jak w załączniku: Jak usunąć dziurkę? p.s. kulki się nie poruszają a chmurka tak, mimo że w oknie mayi rusza się wszystko why?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się