Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Sprawa wygląda tak.

 

261413707.JPG

 

http://www.gry-online.pl/.%5CGaleria%5CForum%5C4/261413707.JPG

 

Mam rurę, która robi za szkło/szyby.

 

Zrobiłem "mały" prostopadłościan 0.15x0.15x10m, który ma imitować stalową belkę.

Następnie powieliłem go za pomocą funkcji Array 60 razy po obrocie 360 stopni.

 

Zrobiłem kolejną rurę, tym razem o promieniu 0.15 większym od tej szklanej, ale za to niższej na 0.15, która robi za poziome poprzeczki. Następnie powieliłem ją 5 razy w kierunku osi Z.

 

Teraz z lewej strony umieściłem prostopadłościan o wysokości 10m, z prawej o wysokości 6m.

Są to tylko punkty orientacyjne.

 

Chciałbym uciąć pod kątem wszystkie elementy (szybę, belki pionowe i poziome) płaszczyzną która leci od 10m do 6m - dlatego te punkty/klocki orientacyjne.

 

Na czym polega problem?

 

Otóż nie wiem czy można odjąć kilka obiektów za pomocą jednego za jednym razem.

 

Np. teraz zaznaczam rurę (szybę), Boolean i stworzony prostopadłościan ułożony pod kątem, to rura zostaje ucięta pod kątem, ale prostopadłościan jest usuwany.

 

Wie ktoś jak sprawić, bym mógł przyciąć te 60 pionowych belek za jednym razem?

Istnieje coś takiego jak grupowanie?

 

 

Może napiszę jeszcze co chcę wymodelować.

Otóż chcę wymodelować budynek na planie koła o konstrukcji stalowej (dlatego belki pion/poz i rura z szyby) o pochyłym dachu, tak by z lewej strony h=10m a z prawej h=6m.

 

Ktoś ma jakieś rady i porady?

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

nie kumam za bardzo o co chodzi, ale jak masz ten cylinder po prawej, przekonwertuj go do poly, potem pozaznaczaj wszystkie poly na bokach, użyj inset (by polygon) zmniejszajac kazdy poly, uzyskujac ramke --> twoj szkielet, potem delete i modyfikator shell i już




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności