Napisano 13 Kwiecień 200817 l moj pokoj... ;] narazie tyle... male problemy z ustawieniem rendera i swiatla... no ale cuz...powoli coraz lepiej...
Napisano 13 Kwiecień 200817 l jedne drzwi masz takie wąstkie?? Dodaj więcej detali bo pusto troche, no i z renderkiem powalcz.
Napisano 13 Kwiecień 200817 l Autor i tu cie zaskocze... jedne sa waskie bo to od szafy na ubrania :P
Napisano 13 Kwiecień 200817 l jedne sa waskie bo to od szafy na ubrania :P Heh no chyba ze tak :P Zamknij szuflady w biurko :P
Napisano 14 Kwiecień 200817 l jest pusto troche i chyba zawczesnie na teksturowanie. najpierw powinienes wszystko modelowac moim zdaniem a tekstury pozniej. juz pisalem kiedys :) wtedy sie bardziej skupiasz na modelowaniu a teksturowanie sobie na koniec zostawiasz :) poza tym blat tej komody czy jak to nazwac to jest za gruby chyba. nikt tak niebedzie wchodzil zeby sie przed granatem schowac :P niema skrzynki od kompa :P
Napisano 14 Kwiecień 200817 l omg zmien kolory bo oslepnac mozna ;P dywan raczej odbic niedaje ;) dorzuc pare mebli bo pusto pozatym...niejest zle czekamy na kolejne upki ]:> heaven z tymi texturami to niekoniecznie na koniec (sam bawie sie czasem w texturki miedzy 1 a 2 modelem) ale fakt jak sa juz texturki to czasem ciezko o szybkiego kontrolnego renderka ;)
Napisano 14 Kwiecień 200817 l Autor powaznie tak wyglada moj pokoj xD mebli wiecej nie mam a sciany dokladnie tak wygladaja .. . xD nie chcialem zawalac meblami pokoju xD jak wroce do domu to popatrze cos z tym odbiciem na dywanie ... dalem GI nie wiem jak to zrobic zeby np na jeden przedmiot oddzialywalo swiatlo... i odbicia... musze pare tutkow przerobic...
Napisano 14 Kwiecień 200817 l pusto masz w tym pokoju jak tu większość pisze :) razi ta biel na ścianach ... wydają się tak jakby idealnie gładkie ;/ może jakieś roślinki nadadzą troszkę życia :P ogółem to jest świetnie :)
Napisano 14 Kwiecień 200817 l Autor co proponujecie zrobic ze scianami bo tez tak mi nie odpowiadaja zabardzo?
Napisano 14 Kwiecień 200817 l Autor nie... kolory zostaja takie jakie sa bo takie sa w realu tylko tak jak juz wczesniej ktos napisal "wygladaja idealnie gladko" cos trzeba zmienic zeby byly bardziej realne tylko nie wiem wlasnie co... :P
Napisano 15 Kwiecień 200817 l jak renderujesz vrayem to najlepiej vraylight lub vraysun. najlepiej jesli tylko vraysun uzyjesz.
Napisano 15 Kwiecień 200817 l Autor uzylem v raylight to sie zaczelo renderowaz ze 20 minut xD musze zgdziez znalezc ustawienie tego swiatla bo nie wychodzi mi oswietlanie tego poloju...
Napisano 15 Kwiecień 200817 l Ale czy tu render jest problemem? Lubię się komentując pracę innych opierać na moich doświadczeniach ... kiedyś modelowałem swój pokoj i miałem tu wipa ... męczyłem się nad renderem aż mi Marcin dał pewną radę, która mi bardzo pomogła choć zrobił to dość brutalnie ;P ... nie wiem jaki ma być ten pokój finalnie ale ogólnie gryzie mnie w oczy ta praca i nie przez sposób wyrenderowania ... gryzie mnie jakość modeli i materiałów ... na przykład ta otwarta dolna szuflada - a co z dywanem? Czy takie szuflady nie są tuż nad dywanem na takiej deseczce? Ile ten monitor ma cali bo tam chyba monitor jest? Skoro monitor jest to gdzie klawiatura? Komp? Proponuje byś skupił się na wymodelowaniu pokoju na dobrym poziomem ... a renderem martw się później ... jak to mi powiedziano: "scaline wystarcza na początku" ... i to była prawda ... wymodelować wszystko bez materiałów - sprawdzać scalinem ... nadać mnateriały ... przejść na Vray ... chyba, że już skończyłeś pracować nad sceną i masz zamiar testować uczyć się renderować na niej to co innego ... miłej zabawy :)
Napisano 16 Kwiecień 200817 l jak nada materialy i przejdzie na vraya to te materialy pojda sie walic xD no chyba ze w vrayu zamiast vramtl bedzie chcial nadal jechac na tych ze scanline no ale to pozniej errory czasami wyskakuja z tego powodu
Napisano 16 Kwiecień 200817 l jak nada materialy i przejdzie na vraya to te materialy pojda sie walic xD no chyba ze w vrayu zamiast vramtl bedzie chcial nadal jechac na tych ze scanline no ale to pozniej errory czasami wyskakuja z tego powodu Przeczytaj dokładnie co napisałem wymodelować wszystko bez materiałów - sprawdzać scalinem ... nadać mnateriały ... przejść na Vray . Chodziło mi o to by ogólnie najpierw modele dopracować ... a potem materiały i Vray ...
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto