daniel1540 Napisano 13 Kwiecień 2008 Napisano 13 Kwiecień 2008 moj pokoj... ;] narazie tyle... male problemy z ustawieniem rendera i swiatla... no ale cuz...powoli coraz lepiej...
zgred Napisano 13 Kwiecień 2008 Napisano 13 Kwiecień 2008 jedne drzwi masz takie wąstkie?? Dodaj więcej detali bo pusto troche, no i z renderkiem powalcz.
daniel1540 Napisano 13 Kwiecień 2008 Autor Napisano 13 Kwiecień 2008 i tu cie zaskocze... jedne sa waskie bo to od szafy na ubrania :P
zgred Napisano 13 Kwiecień 2008 Napisano 13 Kwiecień 2008 jedne sa waskie bo to od szafy na ubrania :P Heh no chyba ze tak :P Zamknij szuflady w biurko :P
heaven Napisano 14 Kwiecień 2008 Napisano 14 Kwiecień 2008 jest pusto troche i chyba zawczesnie na teksturowanie. najpierw powinienes wszystko modelowac moim zdaniem a tekstury pozniej. juz pisalem kiedys :) wtedy sie bardziej skupiasz na modelowaniu a teksturowanie sobie na koniec zostawiasz :) poza tym blat tej komody czy jak to nazwac to jest za gruby chyba. nikt tak niebedzie wchodzil zeby sie przed granatem schowac :P niema skrzynki od kompa :P
Norwag Napisano 14 Kwiecień 2008 Napisano 14 Kwiecień 2008 omg zmien kolory bo oslepnac mozna ;P dywan raczej odbic niedaje ;) dorzuc pare mebli bo pusto pozatym...niejest zle czekamy na kolejne upki ]:> heaven z tymi texturami to niekoniecznie na koniec (sam bawie sie czasem w texturki miedzy 1 a 2 modelem) ale fakt jak sa juz texturki to czasem ciezko o szybkiego kontrolnego renderka ;)
daniel1540 Napisano 14 Kwiecień 2008 Autor Napisano 14 Kwiecień 2008 powaznie tak wyglada moj pokoj xD mebli wiecej nie mam a sciany dokladnie tak wygladaja .. . xD nie chcialem zawalac meblami pokoju xD jak wroce do domu to popatrze cos z tym odbiciem na dywanie ... dalem GI nie wiem jak to zrobic zeby np na jeden przedmiot oddzialywalo swiatlo... i odbicia... musze pare tutkow przerobic...
Matrixus17 Napisano 14 Kwiecień 2008 Napisano 14 Kwiecień 2008 pusto masz w tym pokoju jak tu większość pisze :) razi ta biel na ścianach ... wydają się tak jakby idealnie gładkie ;/ może jakieś roślinki nadadzą troszkę życia :P ogółem to jest świetnie :)
daniel1540 Napisano 14 Kwiecień 2008 Autor Napisano 14 Kwiecień 2008 co proponujecie zrobic ze scianami bo tez tak mi nie odpowiadaja zabardzo?
daniel1540 Napisano 14 Kwiecień 2008 Autor Napisano 14 Kwiecień 2008 nie... kolory zostaja takie jakie sa bo takie sa w realu tylko tak jak juz wczesniej ktos napisal "wygladaja idealnie gladko" cos trzeba zmienic zeby byly bardziej realne tylko nie wiem wlasnie co... :P
daniel1540 Napisano 14 Kwiecień 2008 Autor Napisano 14 Kwiecień 2008 ej jakie swiatlo tu dac? v rayowskie czy omni jakies ? ;/
heaven Napisano 15 Kwiecień 2008 Napisano 15 Kwiecień 2008 jak renderujesz vrayem to najlepiej vraylight lub vraysun. najlepiej jesli tylko vraysun uzyjesz.
daniel1540 Napisano 15 Kwiecień 2008 Autor Napisano 15 Kwiecień 2008 uzylem v raylight to sie zaczelo renderowaz ze 20 minut xD musze zgdziez znalezc ustawienie tego swiatla bo nie wychodzi mi oswietlanie tego poloju...
Huter Napisano 15 Kwiecień 2008 Napisano 15 Kwiecień 2008 Ale czy tu render jest problemem? Lubię się komentując pracę innych opierać na moich doświadczeniach ... kiedyś modelowałem swój pokoj i miałem tu wipa ... męczyłem się nad renderem aż mi Marcin dał pewną radę, która mi bardzo pomogła choć zrobił to dość brutalnie ;P ... nie wiem jaki ma być ten pokój finalnie ale ogólnie gryzie mnie w oczy ta praca i nie przez sposób wyrenderowania ... gryzie mnie jakość modeli i materiałów ... na przykład ta otwarta dolna szuflada - a co z dywanem? Czy takie szuflady nie są tuż nad dywanem na takiej deseczce? Ile ten monitor ma cali bo tam chyba monitor jest? Skoro monitor jest to gdzie klawiatura? Komp? Proponuje byś skupił się na wymodelowaniu pokoju na dobrym poziomem ... a renderem martw się później ... jak to mi powiedziano: "scaline wystarcza na początku" ... i to była prawda ... wymodelować wszystko bez materiałów - sprawdzać scalinem ... nadać mnateriały ... przejść na Vray ... chyba, że już skończyłeś pracować nad sceną i masz zamiar testować uczyć się renderować na niej to co innego ... miłej zabawy :)
Temporal Napisano 16 Kwiecień 2008 Napisano 16 Kwiecień 2008 jak nada materialy i przejdzie na vraya to te materialy pojda sie walic xD no chyba ze w vrayu zamiast vramtl bedzie chcial nadal jechac na tych ze scanline no ale to pozniej errory czasami wyskakuja z tego powodu
Huter Napisano 16 Kwiecień 2008 Napisano 16 Kwiecień 2008 jak nada materialy i przejdzie na vraya to te materialy pojda sie walic xD no chyba ze w vrayu zamiast vramtl bedzie chcial nadal jechac na tych ze scanline no ale to pozniej errory czasami wyskakuja z tego powodu Przeczytaj dokładnie co napisałem wymodelować wszystko bez materiałów - sprawdzać scalinem ... nadać mnateriały ... przejść na Vray . Chodziło mi o to by ogólnie najpierw modele dopracować ... a potem materiały i Vray ...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się