Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

moj pokoj... ;]

pokoj17tf7.th.jpgpokoj18jl8.th.jpgpokoj20ei2.th.jpg

 

narazie tyle... male problemy z ustawieniem rendera i swiatla... no ale cuz...powoli coraz lepiej...

  • Odpowiedzi 19
  • Wyświetleń 2,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

jedne drzwi masz takie wąstkie?? Dodaj więcej detali bo pusto troche, no i z renderkiem powalcz.

Napisano
jedne sa waskie bo to od szafy na ubrania :P
Heh no chyba ze tak :P

Zamknij szuflady w biurko :P

Napisano

jest pusto troche i chyba zawczesnie na teksturowanie. najpierw powinienes wszystko modelowac moim zdaniem a tekstury pozniej. juz pisalem kiedys :) wtedy sie bardziej skupiasz na modelowaniu a teksturowanie sobie na koniec zostawiasz :)

 

poza tym blat tej komody czy jak to nazwac to jest za gruby chyba. nikt tak niebedzie wchodzil zeby sie przed granatem schowac :P niema skrzynki od kompa :P

Napisano

omg zmien kolory bo oslepnac mozna ;P

dywan raczej odbic niedaje ;)

dorzuc pare mebli bo pusto

pozatym...niejest zle czekamy na kolejne upki ]:>

heaven z tymi texturami to niekoniecznie na koniec (sam bawie sie czasem w texturki miedzy 1 a 2 modelem) ale fakt jak sa juz texturki to czasem ciezko o szybkiego kontrolnego renderka ;)

Napisano
  • Autor

powaznie tak wyglada moj pokoj xD mebli wiecej nie mam a sciany dokladnie tak wygladaja .. . xD nie chcialem zawalac meblami pokoju xD jak wroce do domu to popatrze cos z tym odbiciem na dywanie ... dalem GI nie wiem jak to zrobic zeby np na jeden przedmiot oddzialywalo swiatlo... i odbicia... musze pare tutkow przerobic...

Napisano

pusto masz w tym pokoju jak tu większość pisze :) razi ta biel na ścianach ... wydają się tak jakby idealnie gładkie ;/ może jakieś roślinki nadadzą troszkę życia :P ogółem to jest świetnie :)

Napisano
  • Autor

nie... kolory zostaja takie jakie sa bo takie sa w realu tylko tak jak juz wczesniej ktos napisal "wygladaja idealnie gladko" cos trzeba zmienic zeby byly bardziej realne tylko nie wiem wlasnie co... :P

Napisano

jak renderujesz vrayem to najlepiej vraylight lub vraysun. najlepiej jesli tylko vraysun uzyjesz.

Napisano
  • Autor

uzylem v raylight to sie zaczelo renderowaz ze 20 minut xD musze zgdziez znalezc ustawienie tego swiatla bo nie wychodzi mi oswietlanie tego poloju...

Napisano

Ale czy tu render jest problemem? Lubię się komentując pracę innych opierać na moich doświadczeniach ... kiedyś modelowałem swój pokoj i miałem tu wipa ... męczyłem się nad renderem aż mi Marcin dał pewną radę, która mi bardzo pomogła choć zrobił to dość brutalnie ;P ... nie wiem jaki ma być ten pokój finalnie ale ogólnie gryzie mnie w oczy ta praca i nie przez sposób wyrenderowania ... gryzie mnie jakość modeli i materiałów ... na przykład ta otwarta dolna szuflada - a co z dywanem? Czy takie szuflady nie są tuż nad dywanem na takiej deseczce? Ile ten monitor ma cali bo tam chyba monitor jest? Skoro monitor jest to gdzie klawiatura? Komp?

 

 

Proponuje byś skupił się na wymodelowaniu pokoju na dobrym poziomem ... a renderem martw się później ... jak to mi powiedziano: "scaline wystarcza na początku" ... i to była prawda ...

 

wymodelować wszystko bez materiałów - sprawdzać scalinem ... nadać mnateriały ... przejść na Vray ... chyba, że już skończyłeś pracować nad sceną i masz zamiar testować uczyć się renderować na niej to co innego ... miłej zabawy :)

Napisano

jak nada materialy i przejdzie na vraya to te materialy pojda sie walic xD no chyba ze w vrayu zamiast vramtl bedzie chcial nadal jechac na tych ze scanline no ale to pozniej errory czasami wyskakuja z tego powodu

Napisano
jak nada materialy i przejdzie na vraya to te materialy pojda sie walic xD no chyba ze w vrayu zamiast vramtl bedzie chcial nadal jechac na tych ze scanline no ale to pozniej errory czasami wyskakuja z tego powodu

 

Przeczytaj dokładnie co napisałem

 

wymodelować wszystko bez materiałów - sprawdzać scalinem ... nadać mnateriały ... przejść na Vray .

 

Chodziło mi o to by ogólnie najpierw modele dopracować ... a potem materiały i Vray ...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności