Skocz do zawartości

Scena 3D: Moj pokoj ;]


daniel1540

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 19
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

jest pusto troche i chyba zawczesnie na teksturowanie. najpierw powinienes wszystko modelowac moim zdaniem a tekstury pozniej. juz pisalem kiedys :) wtedy sie bardziej skupiasz na modelowaniu a teksturowanie sobie na koniec zostawiasz :)

 

poza tym blat tej komody czy jak to nazwac to jest za gruby chyba. nikt tak niebedzie wchodzil zeby sie przed granatem schowac :P niema skrzynki od kompa :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

omg zmien kolory bo oslepnac mozna ;P

dywan raczej odbic niedaje ;)

dorzuc pare mebli bo pusto

pozatym...niejest zle czekamy na kolejne upki ]:>

heaven z tymi texturami to niekoniecznie na koniec (sam bawie sie czasem w texturki miedzy 1 a 2 modelem) ale fakt jak sa juz texturki to czasem ciezko o szybkiego kontrolnego renderka ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

powaznie tak wyglada moj pokoj xD mebli wiecej nie mam a sciany dokladnie tak wygladaja .. . xD nie chcialem zawalac meblami pokoju xD jak wroce do domu to popatrze cos z tym odbiciem na dywanie ... dalem GI nie wiem jak to zrobic zeby np na jeden przedmiot oddzialywalo swiatlo... i odbicia... musze pare tutkow przerobic...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale czy tu render jest problemem? Lubię się komentując pracę innych opierać na moich doświadczeniach ... kiedyś modelowałem swój pokoj i miałem tu wipa ... męczyłem się nad renderem aż mi Marcin dał pewną radę, która mi bardzo pomogła choć zrobił to dość brutalnie ;P ... nie wiem jaki ma być ten pokój finalnie ale ogólnie gryzie mnie w oczy ta praca i nie przez sposób wyrenderowania ... gryzie mnie jakość modeli i materiałów ... na przykład ta otwarta dolna szuflada - a co z dywanem? Czy takie szuflady nie są tuż nad dywanem na takiej deseczce? Ile ten monitor ma cali bo tam chyba monitor jest? Skoro monitor jest to gdzie klawiatura? Komp?

 

 

Proponuje byś skupił się na wymodelowaniu pokoju na dobrym poziomem ... a renderem martw się później ... jak to mi powiedziano: "scaline wystarcza na początku" ... i to była prawda ...

 

wymodelować wszystko bez materiałów - sprawdzać scalinem ... nadać mnateriały ... przejść na Vray ... chyba, że już skończyłeś pracować nad sceną i masz zamiar testować uczyć się renderować na niej to co innego ... miłej zabawy :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak nada materialy i przejdzie na vraya to te materialy pojda sie walic xD no chyba ze w vrayu zamiast vramtl bedzie chcial nadal jechac na tych ze scanline no ale to pozniej errory czasami wyskakuja z tego powodu

 

Przeczytaj dokładnie co napisałem

 

wymodelować wszystko bez materiałów - sprawdzać scalinem ... nadać mnateriały ... przejść na Vray .

 

Chodziło mi o to by ogólnie najpierw modele dopracować ... a potem materiały i Vray ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności