dino1984 Napisano 17 Kwiecień 2008 Share Napisano 17 Kwiecień 2008 Chcę zrobić liście na drzewie za pomocą PCloud, problem polega na tym, że wszystkie cząsteczki są skoncentrowane w środku emitera, a ja wolałbym, żeby były na jego obrzeżach.... da się to jakoś zrobić? Z góry dzięki :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Temporal Napisano 17 Kwiecień 2008 Share Napisano 17 Kwiecień 2008 lepiej uzyj particle flow w helpie masz wspaniala dokumentacje i nawet kilka tutow Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dino1984 Napisano 17 Kwiecień 2008 Autor Share Napisano 17 Kwiecień 2008 ok, odpaliłem PF`a i wszystko jest pięknie... z jednym wyjątkiem... nie wyświetla mi cząsteczek o 'Instant Shape'... Tetry i inne spoko wyświetla, a tych nie... oczywiście w renderingu, bo w viewporcie są EDIT. Dobra... znalazłem przyczynę tylko nie wiem co z tym zrobić... kwestia jest materiału. Liść jest planem z mapami Diffuse i Opacity... problem tym, że wszystkie cząsteczki nie "przejęły" tego materiału prawidłowo, tylk zrobiły się przezroczyste :/ wie ktoś co z tym zrobić?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Temporal Napisano 17 Kwiecień 2008 Share Napisano 17 Kwiecień 2008 hmm jesli dobrze pamietam to jak zrobisz jeden obiekt i przypiszesz mu material to jesli uzyjesz go jako geometrie da particli to reszta tez bedzie miala poprawnie wyswietlany ten material hmmm jak cos to pokaz screena tego czegos i ustawien Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
siurek Napisano 18 Kwiecień 2008 Share Napisano 18 Kwiecień 2008 A nadaj po prostu material przez kontroler "material static" albo "material dynamic" i czesc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi