Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Chcę zrobić liście na drzewie za pomocą PCloud, problem polega na tym, że wszystkie cząsteczki są skoncentrowane w środku emitera, a ja wolałbym, żeby były na jego obrzeżach.... da się to jakoś zrobić?

 

Z góry dzięki :)

  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

ok, odpaliłem PF`a i wszystko jest pięknie... z jednym wyjątkiem... nie wyświetla mi cząsteczek o 'Instant Shape'... Tetry i inne spoko wyświetla, a tych nie... oczywiście w renderingu, bo w viewporcie są

 

 

EDIT. Dobra... znalazłem przyczynę tylko nie wiem co z tym zrobić... kwestia jest materiału. Liść jest planem z mapami Diffuse i Opacity... problem tym, że wszystkie cząsteczki nie "przejęły" tego materiału prawidłowo, tylk zrobiły się przezroczyste :/ wie ktoś co z tym zrobić??

Napisano

hmm jesli dobrze pamietam to jak zrobisz jeden obiekt i przypiszesz mu material to jesli uzyjesz go jako geometrie da particli to reszta tez bedzie miala poprawnie wyswietlany ten material hmmm jak cos to pokaz screena tego czegos i ustawien




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności