Napisano 17 Kwiecień 200816 l Chcę zrobić liście na drzewie za pomocą PCloud, problem polega na tym, że wszystkie cząsteczki są skoncentrowane w środku emitera, a ja wolałbym, żeby były na jego obrzeżach.... da się to jakoś zrobić? Z góry dzięki :)
Napisano 17 Kwiecień 200816 l lepiej uzyj particle flow w helpie masz wspaniala dokumentacje i nawet kilka tutow
Napisano 17 Kwiecień 200816 l Autor ok, odpaliłem PF`a i wszystko jest pięknie... z jednym wyjątkiem... nie wyświetla mi cząsteczek o 'Instant Shape'... Tetry i inne spoko wyświetla, a tych nie... oczywiście w renderingu, bo w viewporcie są EDIT. Dobra... znalazłem przyczynę tylko nie wiem co z tym zrobić... kwestia jest materiału. Liść jest planem z mapami Diffuse i Opacity... problem tym, że wszystkie cząsteczki nie "przejęły" tego materiału prawidłowo, tylk zrobiły się przezroczyste :/ wie ktoś co z tym zrobić??
Napisano 17 Kwiecień 200816 l hmm jesli dobrze pamietam to jak zrobisz jeden obiekt i przypiszesz mu material to jesli uzyjesz go jako geometrie da particli to reszta tez bedzie miala poprawnie wyswietlany ten material hmmm jak cos to pokaz screena tego czegos i ustawien
Napisano 18 Kwiecień 200816 l A nadaj po prostu material przez kontroler "material static" albo "material dynamic" i czesc.