Heads Hunter Napisano 17 Kwiecień 2008 Share Napisano 17 Kwiecień 2008 Mam problem z połączeniem nóg. Zrobiłem nogę i funkcją mirror skolonowałem drugą i chciałbym je połączyć. Nie chodzi mi tu o funkcję attach. Chodzi mi o to by połączyć je w jedną, spójną całość. Tak by modyfikator Mesh Smooth potraktował to jako jedną całość. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pavulon 13 Napisano 17 Kwiecień 2008 Share Napisano 17 Kwiecień 2008 weld, targed weld...ale wczesniej musisz za-attach`owac :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adam_m Napisano 17 Kwiecień 2008 Share Napisano 17 Kwiecień 2008 Pokaż na vipie jak ci idzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Heads Hunter Napisano 17 Kwiecień 2008 Autor Share Napisano 17 Kwiecień 2008 Hej Pavulon 13 mógłbyś to troche lepiej opisać? adam_m wolisz render czy screen z siatką? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Reanimator Napisano 17 Kwiecień 2008 Share Napisano 17 Kwiecień 2008 Najpierw musisz Attachowac obie czesci, zeby traktowane byly jako jeden obiekt. Teraz musisz polaczyc vertexy obu tych czesci, zszyc jakby. Do tego sluzy wlasnie Weld, albo Target Weld. Odsylam do helpa po wiecej info :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adam_m Napisano 18 Kwiecień 2008 Share Napisano 18 Kwiecień 2008 Pokaż siatkę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się