Napisano 17 Kwiecień 200817 l Mam problem z połączeniem nóg. Zrobiłem nogę i funkcją mirror skolonowałem drugą i chciałbym je połączyć. Nie chodzi mi tu o funkcję attach. Chodzi mi o to by połączyć je w jedną, spójną całość. Tak by modyfikator Mesh Smooth potraktował to jako jedną całość.
Napisano 17 Kwiecień 200817 l Autor Hej Pavulon 13 mógłbyś to troche lepiej opisać? adam_m wolisz render czy screen z siatką?
Napisano 17 Kwiecień 200817 l Najpierw musisz Attachowac obie czesci, zeby traktowane byly jako jeden obiekt. Teraz musisz polaczyc vertexy obu tych czesci, zszyc jakby. Do tego sluzy wlasnie Weld, albo Target Weld. Odsylam do helpa po wiecej info :)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto