Heads Hunter Napisano 17 Kwiecień 2008 Napisano 17 Kwiecień 2008 Mam problem z połączeniem nóg. Zrobiłem nogę i funkcją mirror skolonowałem drugą i chciałbym je połączyć. Nie chodzi mi tu o funkcję attach. Chodzi mi o to by połączyć je w jedną, spójną całość. Tak by modyfikator Mesh Smooth potraktował to jako jedną całość.
Pavulon 13 Napisano 17 Kwiecień 2008 Napisano 17 Kwiecień 2008 weld, targed weld...ale wczesniej musisz za-attach`owac :)
Heads Hunter Napisano 17 Kwiecień 2008 Autor Napisano 17 Kwiecień 2008 Hej Pavulon 13 mógłbyś to troche lepiej opisać? adam_m wolisz render czy screen z siatką?
Reanimator Napisano 17 Kwiecień 2008 Napisano 17 Kwiecień 2008 Najpierw musisz Attachowac obie czesci, zeby traktowane byly jako jeden obiekt. Teraz musisz polaczyc vertexy obu tych czesci, zszyc jakby. Do tego sluzy wlasnie Weld, albo Target Weld. Odsylam do helpa po wiecej info :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się