Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Mam problem z połączeniem nóg. Zrobiłem nogę i funkcją mirror skolonowałem drugą i chciałbym je połączyć. Nie chodzi mi tu o funkcję attach. Chodzi mi o to by połączyć je w jedną, spójną całość. Tak by modyfikator Mesh Smooth potraktował to jako jedną całość.

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Najpierw musisz Attachowac obie czesci, zeby traktowane byly jako jeden obiekt.

 

Teraz musisz polaczyc vertexy obu tych czesci, zszyc jakby. Do tego sluzy wlasnie Weld, albo Target Weld.

 

Odsylam do helpa po wiecej info :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności