kannu Napisano 18 Kwiecień 2008 Napisano 18 Kwiecień 2008 serwus :) chyba popsulem wacoma. w sumie to sie sam popsul. byl co prawda troche noszony, ale to chyba nie powinno mu zaszkodzic. Ktoregos dnia zaczal rysowac linie ciagle. Tzn , gdy oderwe piorko od tabletu, to dalej jest rysowana linia - tak, jakby byl przycisniety. Sytuacja powtarza sie na roznych kompach. Spotkal sie ktos z takim problemem ? mozna cos w domowych warunkach z tym zrobic ? Tablet : wacom graphire 4. pozdrawia mi zycze powodzenia :)
Reanimator Napisano 18 Kwiecień 2008 Napisano 18 Kwiecień 2008 sprawdz, czy nie masz zbyt mocno wcisnietego rysika. Wyciagnij go i wloz jeszcze raz.
tweety Napisano 18 Kwiecień 2008 Napisano 18 Kwiecień 2008 walnięte piórko. też to miałem. dopiero po wymianie piórka się uspokoiło. u mnie dodatkowo nie rozróżniał siły nacisku. i też zrobiło się ot tak sobie ale sprawdź tak jak radzi reanimator. czasami turn on/off robi cuda ;) Pozdrawiam
kannu Napisano 18 Kwiecień 2008 Autor Napisano 18 Kwiecień 2008 serwus :) Reanimator: sprawdzilem i niestety jest bez zmian - ale dzieki wielkie :) tweety : na to wyglada , ze to piorko . u mnie tez jest bez sily nacisku. Wymienili Ci to w ramach naprawy gwarancyjnej ? pozdrawiam i zycze powodzenia :)
Reanimator Napisano 18 Kwiecień 2008 Napisano 18 Kwiecień 2008 Teraz sobie przypomnialem ze to dzialalo, gdy tracilem rozroznianie sily nacisku. Troche inna sprawa:) Jezeli Ci nie wymienia to masz maly problem, bo piorka sa absurdalnie drogie :/
newo Napisano 19 Kwiecień 2008 Napisano 19 Kwiecień 2008 A "gumka" działa normalnie? Jeśli masz kogoś znajomego z tabletem - to najpierw wypróbuj z innym piórkiem. Będziesz wiedział czy to sprawa piórka czy tabletu. A jeśli jest gwarancja - do serwisu z nim. Moje piórko pogryzł pies - i udało mi się przełożyć czujnik z "gumki" - ale to trochę hardcorowe rozwiązanie, bo można całkowicie zmasakrować piórko;)
Rascal Napisano 19 Kwiecień 2008 Napisano 19 Kwiecień 2008 Jesli jest to faktycznie wina sprzetu tj. piorko/tablet to mysle ze mozna smialo wysylac komplet do nich w ramach gwarancji, jesli nie bylo to popsucie z wlasnej winy a samo z siebie.
tweety Napisano 19 Kwiecień 2008 Napisano 19 Kwiecień 2008 Wymienili Ci to w ramach naprawy gwarancyjnej ? w sumie nie wiem. to było w PI więc nie ja się zajmuję sprzetem. ale wal śmiało z gwarancją. powinni wymienić :)
Reanimator Napisano 19 Kwiecień 2008 Napisano 19 Kwiecień 2008 A moze po prosto przeczytaj ja najpierw, hm? ;)
Gość tom1988 Napisano 15 Czerwiec 2008 Napisano 15 Czerwiec 2008 Miałem ten sam problem, na szczęście po 3 dniach zmagań udało się naprawić sprzęt. Co ciekawe gumka działała tak samo jak rysik, czyli była uszkodzona, dziwna sytuacja aby jednocześnie dwa czujniki uległy uszkodzeniu.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się