Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Witam,

kupiłem komputer /w sklepie/ i zamówiłem 2x KHX8500D2K2/2GN 5-5-5-15 2.2V

natomiast dostałem: diagnoza SiSoftware Sandra / potwierdzona przez ZPCU/ w załączniku.

 

W 1 i 3 module pamięci odpowiadają mojemu zamówieniu, niebieska ramka

w 2 i 4 są jakieś KTC1G-UDIMM. czerwona ramka

 

muszę dodać ze na kościach ,wszystkich 4szt. na NAKLEJCE jest opis KHX8500D2K2/2GN , czyli niby to co zamówiłem.

 

w necie nie mogę znaleźć oferty na pamięci Kingston KTC1G-UDIMM, na stronie producenta tez mi sie nie udało nic znaleźć na ich temat wiec nawet nie wiem czy być zły czy sie cieszyć.

 

wydaje mi sie ze mnie oszukano, jednak zanim zrobię awanturę w sklepie chce być pewny ze jest o co i tu prośba do Was o komentarz. czy moje rozumowanie jest właściwe?

 

pozdrawiam i dziękuje za pomoc

  • Odpowiedzi 1
  • Wyświetleń 5,8k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Unregistered Dual In-Line Memory Module

troche info

http://www.micron.com/products/modules/udimm/

 

to sam w sumie "zwykle" pamieci , dziwne ze na naklejce jedno a kosci drugi , albo blad everesta albo pokrecone oznaczenia ;] tylko 8500 to 1066 a te drugi jesli sie nie myle sa tylko 800 wiec sprawdz w biosie jak sa ustawiowne pamieci przy def , jesli 800 to do sklepu leci i wyjasniaj ;]

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.