avant.garde Napisano 21 Kwiecień 2008 Napisano 21 Kwiecień 2008 Chciałem zapytać, czy ktoś ma może doświadczenie z tymi kursami. Jestem zainteresowany kursem fotografii (od podstaw - jestem całkiem zielony w tej materii) i nie wiem nic na temat jakości takiego przedsięwzięcia w tej firmie. Czy warto inwestować w to pieniądze? Czy rzeczywiście można się tam czegos nauczyć? Ewentualnie mile widziane jakieś propozycje innych kursów fotografii w trójmieście;) Z góry dzięki i pozdrawiam!
illy Napisano 21 Kwiecień 2008 Napisano 21 Kwiecień 2008 W dziale foto na forum byly kiedys zapisy na kurs w sopocie, bylem 2 razy i t nie dlamnie ;/ Nie wiem co tam teraz sie dzieje
avant.garde Napisano 22 Kwiecień 2008 Autor Napisano 22 Kwiecień 2008 A pamiętam tą inicjatywę, niestety nie mogłem się wtedy pojawić z uwagi na zajęcia uczelniane w tym czasie. Ale to chyba nie było nic związanego z Cadorem - to taka firemka w Gdyni, która prowadzi różne kursy (fotografia, grafika komputerowa, web design, projektowanie na potrzeby DTP itd). Pod koniec kursu dostaje się jakiś certyfikat od nich, a koszt takiego kursu (20 godzin) to z tego co słyszałem około 700zł. Tylko nie chcę się zapisywać w ciemno nie mając zadnej opinii na ich temat.