avant.garde Napisano 21 Kwiecień 2008 Napisano 21 Kwiecień 2008 Chciałem zapytać, czy ktoś ma może doświadczenie z tymi kursami. Jestem zainteresowany kursem fotografii (od podstaw - jestem całkiem zielony w tej materii) i nie wiem nic na temat jakości takiego przedsięwzięcia w tej firmie. Czy warto inwestować w to pieniądze? Czy rzeczywiście można się tam czegos nauczyć? Ewentualnie mile widziane jakieś propozycje innych kursów fotografii w trójmieście;) Z góry dzięki i pozdrawiam!
illy Napisano 21 Kwiecień 2008 Napisano 21 Kwiecień 2008 W dziale foto na forum byly kiedys zapisy na kurs w sopocie, bylem 2 razy i t nie dlamnie ;/ Nie wiem co tam teraz sie dzieje
avant.garde Napisano 22 Kwiecień 2008 Autor Napisano 22 Kwiecień 2008 A pamiętam tą inicjatywę, niestety nie mogłem się wtedy pojawić z uwagi na zajęcia uczelniane w tym czasie. Ale to chyba nie było nic związanego z Cadorem - to taka firemka w Gdyni, która prowadzi różne kursy (fotografia, grafika komputerowa, web design, projektowanie na potrzeby DTP itd). Pod koniec kursu dostaje się jakiś certyfikat od nich, a koszt takiego kursu (20 godzin) to z tego co słyszałem około 700zł. Tylko nie chcę się zapisywać w ciemno nie mając zadnej opinii na ich temat.
Gość dsliwinski Napisano 18 Październik 2010 Napisano 18 Październik 2010 Poniżej info o kursie. Od założenia tego wątku trochę minęło, ale może komuś się jeszcze przyda. KURS FOTOGRAFII DLA POCZĄTKUJĄCYCH - GDYNIA Zapraszam na Kurs Fotografii dla Początkujących, który odbędzie się w studiu fotograficznym BiznesFoto w centrum Gdyni (obok Sea Towers) oraz w czasie zajęć plenerowych. Szczegółowe informacje, program i formularz rejestracyjny na: www.BiznesFoto.pl PROGRAM KURSU DLA POCZĄTKUJĄCYCH: ● budowa, działanie i typy aparatów fotograficznych ● różne rodzaje obiektywów i sposoby ich wykorzystania ● programy tematyczne, preselekcje i tryby manualne ● jakość zdjęć: rozdzielczość i formaty plików ● pomiar światła: przysłona, czas, czułość - co się za tym kryje? ● zasady świadomego komponowania kadru - złoty podział, itd. ● klasyczne tematy w fotografii: portret, pejzaż, architektura ● fotografia w świetle zastanym i z użyciem lampy błyskowej ● zdjęcia kolorowe, czarno-białe i w sepii - podstawy obróbki ● najczęstsze błędy w fotografii - jak ich uniknąć?
Rubi Napisano 4 Kwiecień 2011 Napisano 4 Kwiecień 2011 Ja idę na kurs fotografii dla początkujących 16-17.04 Kurs organizują http://www.fotokursy.com.pl/ Strona wygląda przyjaźnie, a cena jest bardzo zachęcająca.
Rubi Napisano 31 Maj 2011 Napisano 31 Maj 2011 Polecam wszystkim kursy fotograficzne, fajna sprawa i można przyjemnie i pożytecznie spedzić czas. Mój był strzałem w 10.;) Pozdrawiam :)
Rekomendowane odpowiedzi