Napisano 22 Kwiecień 200817 l Hej Mam bardzo wypieszczony model pojazdu snieznego, taka furgonetka na gasienicach. Problem w tym ze jest on w .mb. Mam dostep do Mayi, w ktorej to moge sobie wyeksportowac FBX. Niby wszystko pieknie ladnie, Max nawet tego FBXa zaczyna importowac... i wywala sie. Zawsze w tym samym miejscu na czyms co sie zwie "transformation12" a czego nazwa mi nic nie mowi. Updatnolem plugin do fbx'a ze strony autodesku - to samo Sciagnolem z autodesku programik do konwertowania FBX na 3ds/obj i cos tam jeszcze... albo sie wiesza, albo wypluwa plik ktory jest nie do otwarcia w maxie. Po pewnym czasie odkrylem ze Maya z ktorej exportuje tego FBX nie potrafi go zaimportowac ponownie, tez sie sypie, wiec mozliwe ze cos jest nie tak z exporterem. Testowane na paru kompach (import do maxa znaczy sie) wszedzie ten sam blad. Konfig ktorym dysponuje to Max 9 64 bit na XP 64, i Maya 2008 na Viscie 32. Help me obi one kenobi... you are my only hope... znaczy sie, pomocy :) mirach
Napisano 22 Kwiecień 200817 l Zobacz w Mai, czy jakis node nie nazywa sie "transformation12" i sprawdz czy nie ma skali (0,0,0), albo innego podobnego dziwactwa. Problem z FBX jest taki, że wszystkie firmy używają SDK, do którego nie mają żadnego dostępu. Jeśli w FBX jest bug, nikt i nic na to nie poradzi. Możesz też spróbować wypluć fbx ascii i zajrzeć do środka w poszukiwaniu owego kawałka. pozdr., skk.
Napisano 22 Kwiecień 200817 l Autor Ok, bede grzebal, narazie czuje sie w Maji jak sierotka marysia w centrum dowodzenia gwiazdy smierci :)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto