Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Hej

 

Mam bardzo wypieszczony model pojazdu snieznego, taka furgonetka na gasienicach. Problem w tym ze jest on w .mb. Mam dostep do Mayi, w ktorej to moge sobie wyeksportowac FBX. Niby wszystko pieknie ladnie, Max nawet tego FBXa zaczyna importowac... i wywala sie. Zawsze w tym samym miejscu na czyms co sie zwie "transformation12" a czego nazwa mi nic nie mowi.

Updatnolem plugin do fbx'a ze strony autodesku - to samo

Sciagnolem z autodesku programik do konwertowania FBX na 3ds/obj i cos tam jeszcze... albo sie wiesza, albo wypluwa plik ktory jest nie do otwarcia w maxie.

 

Po pewnym czasie odkrylem ze Maya z ktorej exportuje tego FBX nie potrafi go zaimportowac ponownie, tez sie sypie, wiec mozliwe ze cos jest nie tak z exporterem.

 

Testowane na paru kompach (import do maxa znaczy sie) wszedzie ten sam blad.

 

Konfig ktorym dysponuje to Max 9 64 bit na XP 64, i Maya 2008 na Viscie 32.

 

Help me obi one kenobi... you are my only hope...

znaczy sie, pomocy :)

 

mirach

  • Odpowiedzi 2
  • Wyświetleń 1,7k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Zobacz w Mai, czy jakis node nie nazywa sie "transformation12" i sprawdz czy nie ma skali (0,0,0), albo innego podobnego dziwactwa. Problem z FBX jest taki, że wszystkie firmy używają SDK, do którego nie mają żadnego dostępu. Jeśli w FBX jest bug, nikt i nic na to nie poradzi.

 

Możesz też spróbować wypluć fbx ascii i zajrzeć do środka w poszukiwaniu owego kawałka.

 

pozdr.,

skk.

Napisano
  • Autor

Ok, bede grzebal, narazie czuje sie w Maji jak sierotka marysia w centrum dowodzenia gwiazdy smierci :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności