Kamil Ciechanowicz Napisano 28 Styczeń 2004 Napisano 28 Styczeń 2004 witam ,mam problem i to wielki wymodelowalem sobie jakiegos tam goscia i chce teraz go oteksturowac uzywam pluginu texporter do tego i zaznaczam np. glowe i daje pick object i na ta glowe i wyskakuje mi obraz siatki ale ta siatka wyglada tak ze ja nie wiem o co chodzi w tym i nie wiem jak teraz malowac teksture ??pomózcie bo nie wiem co i jak jest z ta siatka
Kris_R Napisano 28 Styczeń 2004 Napisano 28 Styczeń 2004 hihi :) fajny post, aż miło odpisać :) jak masz głowę, to obowiązkowo przypisz jej modyfikator UVW map lub Unvrapp... tam zdefiniuj współrzędne mapowania... czyli czy ma być płaskie, czy cylindryczne, czy jakie tam chcesz... i dopiero potem texporterem go potraktuj. A jeśli siatka sie nakłada na siebie i zawija dziwacznie, zawsze możesz po kawałku teksturować, odłączyć jakąś część (edit Mesh, detach) i teksturować osobno... i tak do skutku... oczywiście to tylko jedna z możliwości pozdrawiam
Kamil Ciechanowicz Napisano 28 Styczeń 2004 Autor Napisano 28 Styczeń 2004 No wlasnie robilem tak najpierw UVW map i dalem cylindryczne mapowanie i dopiero dalem texportera ale jak zobaczylem siatke ta kolorowa to nie wiedzialem co do czego i jakie wierzchoBek jest gdzie?? ale poprubuje jak mowiles dzieki,pozdrófka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się