Napisano 28 Styczeń 200421 l witam ,mam problem i to wielki wymodelowalem sobie jakiegos tam goscia i chce teraz go oteksturowac uzywam pluginu texporter do tego i zaznaczam np. glowe i daje pick object i na ta glowe i wyskakuje mi obraz siatki ale ta siatka wyglada tak ze ja nie wiem o co chodzi w tym i nie wiem jak teraz malowac teksture ??pomózcie bo nie wiem co i jak jest z ta siatka
Napisano 28 Styczeń 200421 l hihi :) fajny post, aż miło odpisać :) jak masz głowę, to obowiązkowo przypisz jej modyfikator UVW map lub Unvrapp... tam zdefiniuj współrzędne mapowania... czyli czy ma być płaskie, czy cylindryczne, czy jakie tam chcesz... i dopiero potem texporterem go potraktuj. A jeśli siatka sie nakłada na siebie i zawija dziwacznie, zawsze możesz po kawałku teksturować, odłączyć jakąś część (edit Mesh, detach) i teksturować osobno... i tak do skutku... oczywiście to tylko jedna z możliwości pozdrawiam
Napisano 28 Styczeń 200421 l Autor No wlasnie robilem tak najpierw UVW map i dalem cylindryczne mapowanie i dopiero dalem texportera ale jak zobaczylem siatke ta kolorowa to nie wiedzialem co do czego i jakie wierzchoBek jest gdzie?? ale poprubuje jak mowiles dzieki,pozdrófka
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto