Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

witam ,mam problem i to wielki wymodelowalem sobie jakiegos tam goscia i chce teraz go oteksturowac uzywam pluginu texporter do tego i zaznaczam np. glowe i daje pick object i na ta glowe i wyskakuje mi obraz siatki ale ta siatka wyglada tak ze ja nie wiem o co chodzi w tym i nie wiem jak teraz malowac teksture ??pomózcie bo nie wiem co i jak jest z ta siatka

  • Odpowiedzi 2
  • Wyświetleń 1,3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

hihi :) fajny post, aż miło odpisać :)

jak masz głowę, to obowiązkowo przypisz jej modyfikator UVW map lub Unvrapp... tam zdefiniuj współrzędne mapowania... czyli czy ma być płaskie, czy cylindryczne, czy jakie tam chcesz...

i dopiero potem texporterem go potraktuj.

A jeśli siatka sie nakłada na siebie i zawija dziwacznie, zawsze możesz po kawałku teksturować, odłączyć jakąś część (edit Mesh, detach) i teksturować osobno... i tak do skutku...

oczywiście to tylko jedna z możliwości

pozdrawiam

Napisano
  • Autor

No wlasnie robilem tak najpierw UVW map i dalem cylindryczne mapowanie i dopiero dalem texportera ale jak zobaczylem siatke ta kolorowa to nie wiedzialem co do czego i jakie wierzchoBek jest gdzie?? ale poprubuje jak mowiles dzieki,pozdrófka

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności