ptaszek Napisano 4 Maj 2008 Napisano 4 Maj 2008 jak zrobic powiedzmy bryle o podstawie trojkata bez trojkatow pod smootha do glowy mi przychodzi zostawienie 3 vertexow na jednym edge'u, ale czy to dopuszczalne? badz jeden wierzcholek zrobic minimalnie plaski (trapez) co jest bardziej prawidlowe? w ciasnych tego typu wypadkach lepsze dodanie krewedzi i smooth czy bevel? z gory dzieki
lukanus Napisano 4 Maj 2008 Napisano 4 Maj 2008 Jeżeli dobrze dobrze zrozumiałem,to : 1.Tworzysz polyPiramid,dajesz ilość ścian na 3, usuwasz zbędne face'y i zostaje Ci tylko podstawa trójkątna. 2. Split Polygon Toolem tniesz trójkąt tak jak na obrazku(środkowy trójkąt) 3. Usuwasz zbędne krawędzie i masz trójkątną podstawę złożoną z quadów.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się