Skocz do zawartości

wygladzanie w mayi a trojkatne zakonczenia


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

jak zrobic powiedzmy bryle o podstawie trojkata bez trojkatow pod smootha

 

do glowy mi przychodzi zostawienie 3 vertexow na jednym edge'u, ale czy to dopuszczalne? badz jeden wierzcholek zrobic minimalnie plaski (trapez)

 

co jest bardziej prawidlowe?

 

w ciasnych tego typu wypadkach lepsze dodanie krewedzi i smooth czy bevel?

 

z gory dzieki

  • Odpowiedzi 1
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Jeżeli dobrze dobrze zrozumiałem,to :

1.Tworzysz polyPiramid,dajesz ilość ścian na 3, usuwasz zbędne face'y i zostaje Ci tylko podstawa trójkątna.

2. Split Polygon Toolem tniesz trójkąt tak jak na obrazku(środkowy trójkąt)

3. Usuwasz zbędne krawędzie i masz trójkątną podstawę złożoną z quadów.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności