Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

jak zrobic powiedzmy bryle o podstawie trojkata bez trojkatow pod smootha

 

do glowy mi przychodzi zostawienie 3 vertexow na jednym edge'u, ale czy to dopuszczalne? badz jeden wierzcholek zrobic minimalnie plaski (trapez)

 

co jest bardziej prawidlowe?

 

w ciasnych tego typu wypadkach lepsze dodanie krewedzi i smooth czy bevel?

 

z gory dzieki

  • Odpowiedzi 1
  • Wyświetleń 812
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Napisano

Jeżeli dobrze dobrze zrozumiałem,to :

1.Tworzysz polyPiramid,dajesz ilość ścian na 3, usuwasz zbędne face'y i zostaje Ci tylko podstawa trójkątna.

2. Split Polygon Toolem tniesz trójkąt tak jak na obrazku(środkowy trójkąt)

3. Usuwasz zbędne krawędzie i masz trójkątną podstawę złożoną z quadów.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności