Napisano 4 Maj 200816 l jak zrobic powiedzmy bryle o podstawie trojkata bez trojkatow pod smootha do glowy mi przychodzi zostawienie 3 vertexow na jednym edge'u, ale czy to dopuszczalne? badz jeden wierzcholek zrobic minimalnie plaski (trapez) co jest bardziej prawidlowe? w ciasnych tego typu wypadkach lepsze dodanie krewedzi i smooth czy bevel? z gory dzieki
Napisano 4 Maj 200816 l Jeżeli dobrze dobrze zrozumiałem,to : 1.Tworzysz polyPiramid,dajesz ilość ścian na 3, usuwasz zbędne face'y i zostaje Ci tylko podstawa trójkątna. 2. Split Polygon Toolem tniesz trójkąt tak jak na obrazku(środkowy trójkąt) 3. Usuwasz zbędne krawędzie i masz trójkątną podstawę złożoną z quadów.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto