Gość pagadesign Napisano 6 Maj 2008 Napisano 6 Maj 2008 witam! Mam problem z moim szkieletem postaci. Zauważyłem że przez rozciągnięcie kości i obracanie im podległych moja postać ma lekkie niepożadane zmiekształcenia. Dzieje się to w przypadku gdy skala kości jest różna od 100,100,100. Znalazłem ciekawy przycisk w zakładce "hierarchy" reset - scale jednak niedziała on przy kościach i jak zauważyłem nie tylko przy kościach... co doś dziwne przy niektórych obiektach poli jest on aktywny a przy innych nie? wie ktoś jaka jest zależność? I czy istnieje jakaś możliwość zresetowania skali rozciagnietej kosci aby jej forma pozostała niezmieniona?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się