Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Witam po dość długiej mojej nieobecności na forum max3d.pl. Po długiej przerwie w tworzeniu w 3ds wróciłem i mam problem z materiałami. Chciałbym stworzyć farbę białą na domek. Powinna ona być lekko matowa, ale zarówno lekko odbijająca światło. Cały domek ma być nowoczesny. Korzystam z 3ds max 8 i mental raya. Bardzo bym prosił o pomoc przy tworzeniu tego materiału na farbę na domek.

 

http://sewcio.moneyfactory.pl/domek_1.jpg

http://sewcio.moneyfactory.pl/domek_2.jpg

Edytowane przez ultima8
  • Odpowiedzi 8
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Proponuję materiał arch&design. Templates=matte finish+reflection (poeksperymentuj). Jak na dom to troche mało okien, no chyba, że to biurowiec ;)

Napisano

Może sie wydawać, że jest za mało okien ale takie dwa przeszklenia przez całą bryłę dadzą dobre oświetlenie na cały dom. Ścian w domu nie jest za dużo, a jeśli są to są przeszklone również. Spróbuje z tym materiałem i umieszczę co mi wyszło.

 

Może jestem ślepy, ale nie widzę materiału Arch&Design :P Mam tylko Architectural :) Mógłbyś napisać gdzie on jest. On na pewno jest w 3ds max 8?

Napisano

Nie mam rzutow teraz, ale nawet jak nie jest to to jest zatwierdzony projekt przez profesorow. Bo to jest projekt na Architekturze. Wiec tak czy siak muszę zrobić tak jak jest :) A co z tym Arch&Design, bo nigdzie tego nie mogę znaleźć u siebie.

Napisano

Więc tak, ściągnąłem wersje trial 3ds max 2009 i tam jest Arch&Design w mental rayu. Więc trochę pokombinowałem z tym materiałem i wyszło mi coś takiego:

 

http://sewcio.moneyfactory.pl/dom/1.jpg

 

To jest z fresnel reflections: http://sewcio.moneyfactory.pl/dom/fresnel.jpg

 

To jest z custom reflectivity, gdzie jest:"0 deg. refl." = 0,22 ; "90 deg. refl." = 0,65 ; "curve shape" = 25,0 http://sewcio.moneyfactory.pl/dom/custom_reflectivity.jpg

 

Prosiłbym o wszelkie uwagi i pomoce oraz dziękuje o dotychczasowe!

Napisano

architectural do zwykly syf pod scanline :P arch jest niestety od mental ray 3.5 czyli w przypadku maxa od 9 :/ w 8 to zostaje zabawa z mental ray i w surface wrzcuone dgs badz moim zdaniem bardziej optymalnie metal (lume) tak tak wiem ze nazwa mylaca ale kontrola nad zblurowanymi odbiciami jest lepsza niz na DGS :P choc ja na matowy obiekt bym juz nie jeachal z ta realnoscia i dawala minimalnego reflecta :P

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności