Napisano 11 Maj 200816 l Witam po dość długiej mojej nieobecności na forum max3d.pl. Po długiej przerwie w tworzeniu w 3ds wróciłem i mam problem z materiałami. Chciałbym stworzyć farbę białą na domek. Powinna ona być lekko matowa, ale zarówno lekko odbijająca światło. Cały domek ma być nowoczesny. Korzystam z 3ds max 8 i mental raya. Bardzo bym prosił o pomoc przy tworzeniu tego materiału na farbę na domek. http://sewcio.moneyfactory.pl/domek_1.jpg http://sewcio.moneyfactory.pl/domek_2.jpg Edytowane 12 Maj 200816 l przez ultima8
Napisano 11 Maj 200816 l Proponuję materiał arch&design. Templates=matte finish+reflection (poeksperymentuj). Jak na dom to troche mało okien, no chyba, że to biurowiec ;)
Napisano 11 Maj 200816 l Autor Może sie wydawać, że jest za mało okien ale takie dwa przeszklenia przez całą bryłę dadzą dobre oświetlenie na cały dom. Ścian w domu nie jest za dużo, a jeśli są to są przeszklone również. Spróbuje z tym materiałem i umieszczę co mi wyszło. Może jestem ślepy, ale nie widzę materiału Arch&Design :P Mam tylko Architectural :) Mógłbyś napisać gdzie on jest. On na pewno jest w 3ds max 8?
Napisano 11 Maj 200816 l Pow. okien do pow. podłogi w pomieszczeniu powinna być w stosunku 1/8, policz i sprawdź czy jest ok ;)
Napisano 11 Maj 200816 l Autor Nie mam rzutow teraz, ale nawet jak nie jest to to jest zatwierdzony projekt przez profesorow. Bo to jest projekt na Architekturze. Wiec tak czy siak muszę zrobić tak jak jest :) A co z tym Arch&Design, bo nigdzie tego nie mogę znaleźć u siebie.
Napisano 12 Maj 200816 l Autor Więc tak, ściągnąłem wersje trial 3ds max 2009 i tam jest Arch&Design w mental rayu. Więc trochę pokombinowałem z tym materiałem i wyszło mi coś takiego: http://sewcio.moneyfactory.pl/dom/1.jpg To jest z fresnel reflections: http://sewcio.moneyfactory.pl/dom/fresnel.jpg To jest z custom reflectivity, gdzie jest:"0 deg. refl." = 0,22 ; "90 deg. refl." = 0,65 ; "curve shape" = 25,0 http://sewcio.moneyfactory.pl/dom/custom_reflectivity.jpg Prosiłbym o wszelkie uwagi i pomoce oraz dziękuje o dotychczasowe!
Napisano 12 Maj 200816 l architectural do zwykly syf pod scanline :P arch jest niestety od mental ray 3.5 czyli w przypadku maxa od 9 :/ w 8 to zostaje zabawa z mental ray i w surface wrzcuone dgs badz moim zdaniem bardziej optymalnie metal (lume) tak tak wiem ze nazwa mylaca ale kontrola nad zblurowanymi odbiciami jest lepsza niz na DGS :P choc ja na matowy obiekt bym juz nie jeachal z ta realnoscia i dawala minimalnego reflecta :P
Napisano 12 Maj 200816 l Autor Dzieki :) ale co myslicie o tych renderach co zrobilem w 3ds max 2009?
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto